خبرهای داغ:
فرمانده سابق تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

مدافعین، در راه اعتلای دین و نظام جنگیدند/امروز جبهه مقاومت گسترش یافته است

سردار آذربایجانی گفت: مدافعین جانشان را در راه اعتلای دین و کشور فدا کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۴۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید زکریا شیری با حضور مسوولان استانی، مردم ولایی قزوین در گلزار شهدای شهر اقبالیه برگزار شد.

 

سردار هاشم آذربایجانی فرمانده سابق تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به وجود شایعات و طعنه های موجود در مورد شهدای مدافع حرم در شبکه های مجازی و معاند بیان کرد: در شبکه های مجازی حرف های طعنه داری به خانواده های شهدا عنوان می کنند که نشان از عدم عقلانیت آنهاست اما در اینجا به خانواده خانواده شهید شیری و دیگر شهدای معزز می گوییم که اگر حضور فرزند شما و فرزندان شما در جبهه مقاومت نبود امروز باید در کوچه پس کوچه های استان با داعش می جنگیدیم. 

 

وی گفت: از چهار سال اول جنگ مقاومت در سوریه کسی مطلع نبود و بسیاری از مسوولین و مردم در جریان نبودند که شهدا در حرم آل الله به شهادت می رسیدند و کسی از این رشادتها مطلع نمی شد. از سال ۹۴ با اجازه مقام معظم رهبری این موضوع اطلاع رسانی شد.

 

سردار آذربایجانی اظهار کرد: پیروزی جبهه اسلام به دلیل نقش ولایت و دستاوردهای مقاومت در مجاهدت رزمندگان بود. قرار بود با آمدن داعش کشورهای اسلامی حول محور داعش برای جنگ با ایران و سرنگونی انقلاب بسیج شوند. 

 

وی ضمن تقدیر از خانواده های محترم شهدا افزود: دشمن قسم یاد کرده بود تا تمام زیارتگاه های اهل بیت را در عراق و سوریه با خاک یکسان کند که این تهدیدها را رهبر معظم انقلاب متوجه شد و با دستور حاج قاسم و با نیروهای سازمان دهی شده لبنان در دفاع از حرم حضرت زینب این خواب بر داعش حرام شد. رزمندگان حزب الله لبنان با سینه آویز کلنا علایم زینب، به میدان آمدند و پیام این بود یا زینب ما همه عباس توییم و اگر در عاشورا نبودیم، امروز ما عباس و جان فدای شماییم.

 

سردار آذربایجانی اضافه کرد: مدافعین جانشان را در راه اعتلای دین و کشور فدا کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده است.

 

فرمانده سابق تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: دستاورد دوم، قدرت و قوت گرفتن جبهه مقاومت بود. زمانی حزب الله لبنان شبه نظامی بود اما با حضور حاج قاسم و نیروهای مقاومت امروز حزب الله لبنان به یک نیروی نظامی فرا منطقه ای تبدیل شده است. سید حسن نصرالله به یمن اعلام کرده آماده اعزام نیرو به یمن هستیم و این قدرت جبهه مقاومت است.

 

سردار آذربایجانی با اشاره به کسانی که می گویند پول بیت المال را به کشورهای عربی سرازیر شده خاطرنشان کرد: آمار بودجه های مجلس را در تمام دولت ها در نظر گرفته و آنها را پیگیری کنید. هر آنچه که رهبر انقلاب دستور می دهد فرماندهان میدانی اجرا می کنند و با یک دستور وی جوانان ما آماده می شوند و آموزش های سخت را می بینند و نسل داعش را قطع می کنند و دستاورد خون شهیدان، پوشالی بودن قدرت اسراییل را بر جهان نمایان کرد.

۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها