جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از اجرای طرح هر مسجد یک نانوایی با هدف تامین نان خانواده‌های اقشارکم در آمد در قالب نان مهربانی خبرداد.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۶۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳
 سرهنگ پاسدار صادق جمالی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج با اشاره به طرح یک مسجد یک نانوایی بیان داشت: این طرح به همت گروه جهادی بسیج اصناف شهید علیزاده در همان محله با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان، اداره صمت، اتحادیه خبازان، شهرداری، معتمدین، پایگاه مقاومت بسیج توکل و هیئت امنای مسجد حضرت عثمان (رض) درراستای کمک به اقشار کم در آمد به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی برخی از خانواده‌ها توانایی تهیه نان روزانه شان را ندارند، گفت: با محوریت مساجد هر محله نیازمندان، خیران و نانوایی‌ها شناسایی شده اند که به صورت سازماندهی شده مشکل تهیه نان روزانه این خانواده‌ها حل شود.

جمالی با اشاره به اینکه در فاز نخست این طرح حاشیه شهر‌ها و در فاز بعدی روستا‌ها پوشش داده می‌شوند، گفت: در این طرح ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان پخت می‌شود و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده به صورت مداوم و برای پوشش تمامی نانوایی‌هایی شهرستان خواهد بود.

وی با تاکید برحفظ شان و کرامت خانواده‌های اقشار کم در آمد با بیان اینکه در این طرح به هر خانواده ۲۰ قرص نان اهداء می‌شود که این خانوده‌ها توسط نانوایی‌های همان محله شناسایی و معرفی شده اند.

وی با اشاره به شناسایی خانواده‌های کم در آمد و با بیان اینکه این رزمایش ایمان، همدلی و ایثار با مشارکت اتحادیه نانوایان درعرصه حمایت از نیازمندان اجرا می‌شود گفت: درفاز نخست این طرح در شهر دهگلان در هر محله یک نانوایی برای اجرای این طرح شناسایی و سازماندهی شده اند.

هیچگونه کمبود آردو نان در شهرستان وجود ندارد

در ادامه فرهنگ اختری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با اشاره به طرح هرمسجد یک نانوایی گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با هماهنگی اتحادیه خبازان اقدام به شناسایی اقشار کم در آمد می‌نماید که در این راستا ۶ کیسه آرد توسط اداره صمت به نانوایی تحویل نانوایی داده شده و با حضور نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان به خانواد‌های شناسایی شده با دریافت فیش مخصوص نان تحویل داده خواهد شد.

وی درادامه گفت: در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد و سعی ما بر تداوم این طرح است که درهفته یک نانوایی برای اینکار انتخاب شده و بعد از شهر دهگلان در روستا‌های شهرستان نیز اجرا شود.

اختری با توجه به عملیات روانی واخبار کذب در خصوص کمبود آرد و نان در شهرستان گفت: هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد وکلیه نانوایی‌های سطح شهرستان بر اساس سهمیه واگذاری آرد هر روزپخت نان خواهند داشت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات