خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان؛

نيروهاي انتظامي مايه عزت دين و امنيت هستند

حجت الاسلام حسيني ديباجي گفت: نيروهاي انتظامي زينت مسئولان کشور و مايه عزت دين و امنيت هستند و کار مردم بدون حضور اين افراد به جايي نمي رسد و مردم نيازمند امنيت و عدالت هستند.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۶۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان به مناسبت هفته ناجا در  ديدار با فرمانده انتظامي استان اشاره به حديثي از حضرت اميرالمومنين (ع)  گفت: امنيت ، عدالت و رفاه  از ضروريات زندگي مردم در جامعه است .  

وي افزود در بحث امنيت، اميرالمومنين (ع) به زيبايي نقش نيروي انتظامي را بيان کردند و فرموده اند : نيروهاي انتظامي به اذن الهي دژ مردم هستند و در مقابل خطر ها ايستادگي مي کنند.

حسيني ديباجي ادامه داد: نيروهاي انتظامي زينت مسئولان کشور و مايه عزت دين و امنيت هستند و کار مردم بدون حضور اين افراد به جايي نمي رسد و مردم نيازمند امنيت و عدالت هستند.

او تصريح کرد : در کل کشور سپاه و نيروي انتظامي به عنوان بال هاي امنيت کشور بوده و ديدار سپاه و نيروي انتظامي مايه انس و وحدت  و مايه نااميدي دشمنان است و هرچقدر اين ديدار ها بيشتر باشد رفاه مردم نيز بيشتر تامين مي شود.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه سمنان در پايان گفت: نيروي انتظامي هميشه در همه زمينه ها خوب عمل کرده و اميدواريم که خداوند به پرسنل نيروي انتظامي توفيق خدمت خالصانه  و صادقانه دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها