خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: مهمترین بلایی که ما را امروز تهدید می کند ایجاد تفرقه برای تجزیه است و این تهدیدات بزرگی است که در سایه وحدت و انسجام و عبور از نفسانیات رقم می خورد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۹۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

هدایت اله جمالی پور در آئین افتتاح هفته پلیس که با حضور مسوولان استانی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: امنیت به دو بخش مرزی و داخلی تقسیم می شود که امنیت مرزها توسط ارتش و سپاه و امنیت داخلی توسط نیروی انتظامی است و این اقتدار در مرزها همیشه بازدارنده است و دشمن را در ترسیم و ترفند برعلیه کشور ناامید می کند.

وی گفت: در داخل کشور نیز پلیس بعنوان پشتیبان داخلی موجب اعتماد و اعتقاد و امنیت بیشتر مردم در جامعه می شود که این امر موجب توسعه و پیشرفت و رفاه در جامعه می شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: در استان قزوین با تمام کمبودها، نیروی انتظامی توانسته با برقراری ارتباط سازنده با سپاه و اطلاعات از تمام ظرفیت های استان برای برقراری امنیت همگام شود و نتیجه این امر برقراری امنیت در استان است.

جمالی پور عنوان کرد: انسجام بین اعضای شورای تامین استان و اقتدار نیروی انتظامی و اقدامات دستگاه قضا موجب شد در تمام طول سال و ایام محرم و صفر شاهد امنیت بی مثال در استان بودیم.

وی افزود: اینکه پلیس به موقع در صحنه حاضر شده و با اراذل و اوباش، قاچاقچیان و غیره مقابله می کند، موجب اعتماد مردم می شود و این امر در حفظ امنیت پایدار استان مشهود است.

مدیر ارشد اجرایی استان قزوین تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال توطئه و تفرقه افکنی هستند و همه ظرفیت ها را بسیج کرده اند و شاهد این امر در تمام مرزهای کشور هستیم و آماده هستند از هر فرصتی برای آسیب به جمهوری اسلامی استفاده کنند تا با ایجاد تفرقه بین مسوولین، مذاهب، قومیت ها از هر ابزاری استفاده کنند.

وی ادامه داد: امروز شبکه های خارجی ماهرانه و هنرمندانه همه ظرفیت ها را بسیج کرده اند تا اختلافات را در جامعه ترویج دهند و جنگ امروز بسیار سخت تر از جنگ تحمیلی است چرا که در جنگ تحمیلی متوجه دشمن هستیم و با تعیین سبک جنگ نظامی می توانیم با ابزارهای مناسب پیروزی و شکست را رقم بزنیم.

جمالی پور یادآور شد: اما در جنگ امروز با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی، مذهبی، قومیتی، اقتصادی و تفرقه بین مسوولین و مقامات کشوری موضوع سخت می شود و وقتی مردم چند صدایی را در جامعه و مسوولین بشنوند سکوت خواهند کرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: باید کلیت جامعه را ببینیم و اگر بخواهیم امنیت را ایجاد کرده و در مقابل ترفندهای دشمن در جامعه بایستیم باید کلیت امر را در جامعه ببینیم مانند آنان که جان برکفانه مسیر درست را انتخاب کردند. امروز شرایط ما سخت است و لحظه به لحظه سخت تر می شود.

وی افزود: دشمن شناسی بسیار مهم است و مدل رفتاری ما در این امر نیز بسیار مهمتر است و باید برای ایجاد انسجام بین نیروها و مردم از اختلافات داخلی دست برداریم.

جمالی پور گفت: مهمترین بلایی که ما را امروز تهدید می کند تجزیه کشور و ایجاد تفرقه برای تجزیه است و این تهدیدات بزرگی است که در سایه وحدت و انسجام و عبور از نفسانیات رقم می خورد.

/پ30/ب۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها