خبرهای داغ:

هنر همواره باید در خدمت سعادت، نجات و کمال انسان باشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: هنر همواره باید در خدمت سعادت، نجات و کمال انسان باشد، زیرا هنر زیباترین راه بیان داشته‌های انسان و مؤثرترین عامل بر جان و نهاد جامعه هدف است.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۰۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
هنر همواره باید در خدمت سعادت، نجات و کمال انسان باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست مسئول بسیج هنرمندان با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در خصوص هم‌اندیشی و بررسی راهکار‌های انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیج هنرمندان به صورت مجازی و متناسب با ایام شیوع بیماری کرونا برگزار شد.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن اشاره به توان بالقوه بسیج هنرمندان در انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: هنر همواره باید در خدمت سعادت، نجات و کمال انسان باشد.
وی در ادامه افزود: هنر زیباترین راه بیان داشته‌های انسان و مؤثرترین عامل بر جان و نهاد جامعه هدف است و بسیج هنرمندان خط مقدم مقاومت هنری در دو عرصه ارائه هنر انقلابی و مقابله با تهاجم فرهنگی و هنری است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: نظام سرمایه‌داری غربی در اندیشه تخریب هویت دینی و ملی مردم جهان علی‌الخصوص مسلمانان با ابزار هنر می‌باشد و هنرمندان متعهد و انقلابی باید جبهه مقاومت هنری در جهان تشکیل دهند و از این رو هنرمندان در جهان معاصر در مهمترین برهه خود درباره رسالت خویش قرار دارند یا باید در خدمت جهان جنایت قرار گیرد و یا در خدمت جهان مظلومیت، انقلابی هنری ایجاد نماید.
در این دیدار عباس اعتماد مسئول بسیج هنرمندان شاهرود نیز با ارائه گزارسی از فعالیت‌های این کانون بر استفاده از ظرفیت همه هنرمندان تاکید کرد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها