خبرهای داغ:

نیروی انتظامی، حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی هفته نیروی انتظامی را به کارکنان خدوم این نیرو تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۲۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
نیروی انتظامی، حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حمید دامغانی در پیامی هفته نیروی انتظامی را به کارکنان خدوم این نیرو تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
رهبر معظم انقلاب:
«نیروی انتظامی در مسأله ایجاد امنیت، مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است و باید مقتدرانه عمل کند»
فرماندهی و پرسنل محترم نیروی انتظامی استان سمنان
با سلام و احترام
مهرماه و هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای پاسداشت هر چند ناچیز دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی استان سمنان که شب و روز تلاش نمی‌شناسند.
نیرو‌های انتظامی به‌عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، مظهر اقتدار و نظم و در کار آن، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند؛ چنانچه فرماندهی معظم کل قوا در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی می‌فرمایند که «همه کار‌ها را می‌شود برای خدا انجام داد، اما در کار شما خیلی راحت می‌شود نیت الهی و قصد قربت پیدا کرد؛ چون کار شما خدمت به جامعه و جمهوری اسلامی و نصرت اسلام است».
بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصاً در فرماندهی استان سمنان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشید؛ توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها