خبرهای داغ:

رضایتمندی مردم، بیانگر عملکرد و نقش آفرینی نیروی انتظامی

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی هفته نیروی انتظامی را به کارکنان این نهاد مقدس تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۵۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
رضایتمندی مردم، بیانگر عملکرد و نقش آفرینی نیروی انتظامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی هفته نیروی انتظامی را به کارکنان این نهاد مقدس تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
امام علی‏ علیه السلام: بدترین وطن، وطنی است که ساکنانش در آن ایمن نباشند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی: «بدون امنیت، نه خوراک لذتی می‌بخشد، نه خانواده انسی ایجاد می‌کند و نه شغل و درآمد فایده‌ای می‌بخشد. امنیت که نبود، هیچ چیز نیست...»
فرماندهی و پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان شاهرود
با سلام و احترام
بیشک نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند در چهار دهه اخیر و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف و به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار، در شرایط قابل اعتماد بوده و رضایتمندی مردم از عملکرد و نقش آفرینی پلیس بیانگر این واقعیت است.
بی تردید نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها، گواه ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبز پوش ایران اسلامی وحافظان امنیت اجتماعی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و ایثارگران سرافراز ناجا، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت و بالاخص فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان شاهرود تبریک عرض نموده و قدردانی خود را از تلاش‌های ارزنده و عملکرد این عزیزان بزرگوار اعلام می‌نمایم.
از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون این قشر تلاشگر را در جهت پاسداری از خون شهیدان و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) خواستارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها