فرمانده انتظامی استان کردستان برنامه‌های هفته گرامیداشت ناجا در کردستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۹۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار علی آزادی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان که با هدف تشریح برنامه‌های هفته ناجا در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف هستند.

به گفته وی، امروز آغازین روز هفته نیروی انتظامی است برنامه‌های مختلفی با توجه به روز شمار این هفته با تاکید بر رعایت دستوالعمل‌های ستاد کرونا تعریف و برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی «باهم برای تامین امنیت» است، خاطرنشان کرد: در روز اول هفته ناجا در سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شد، اما امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های این هفته متفاوت خواهد بود.

سردار آزادی افزود: مراسم صبحگاه مشترک انتظامی هر ساله با حضور سایر ادارات و ارگان‌ها برگزار می‌شد، که امسال به واسطه شرایط کرونایی تنها با حضور مرزبانی و یگان ویژه برگزار می‌شود.

وی در ادامه دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان، عیادت از بیماران، عطرافشانی مزار شهدا، امحای ۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر، شرکت در برنامه‌های صدا و سیما، تجلیل از عزیزان سلامت در بیمارستان توحید و برگزاری نشست علمی و همچنین نشست مشترک خدمات حفاظتی و افتتاح پروژ‌هایی را از برنامه‌های شاخص هفته ناجا در کردستان ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا در فرودین ماه ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به استان ممنوع بود که در این راستا ۲۵۹ خودرو متوقف و روانه پارکینگ شدند.

سردار آزادی گفت: شرکت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تجلیل از اصحاب رسانه، تجلیل از مدافعان سلامت، نشست با مدیران خدمات حفاظتی، دیدار با استاندار و افتتاح پروژه‌های مختلف همچون سالن آمفی تئاتر انتظامی کردستان از دیگر برنامه‌های ایام هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: تمام توان خود را در راستای ارتقای نظم و امنیت، خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی مردم به کار گرفته‌ایم و از اصحاب رسانه انتظار داریم در این مسیر همچون گذشته کمک‌رسان ما باشند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و محلات با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش و تجهیزات و توزیع اقلام بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله اقدامات خدماتی ناجا در ایام کرونایی کردستان بوده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و تشکیل پرونده برای افرادی که در تشویش اذهان عمومی نقش داشته‌اند، گفت: ۲۶ هزار تذکر لسانی به اصناف، پلمپ ۲ هزار واحد صنفی متخلف و توقیف ۲۵۹ خودرو متخلف از اقدامات انجام شده در کردستان بوده است.

سردار آزادی اذعان داشت: در ۶ ماهه اول سال‌جاری ۹۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: یک هزار و ۸۰۰ نفر قاچاقچی نیز در این بازه زمانی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در مورد فعالیت دستفروشان نیز با بیان اینکه شخصا مخالف برخورد با دستفروشان هستم، عنوان کرد: ساماندهی دستفروشان سطح شهر برعهده شهرداری است، اما بنا به درخواست این مجموعه و ضرورت حفظ نظم و امنیت، پلیس با حفظ کرامت و رعایت حفظ سلامت افراد در این شرایط کرونایی ورود کرده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات