خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز

برقراری امنیت افتخار پلیس است/تعهد و پاکدستی از بارزه های پلیس است

سرهنگ طاهرخانی گفت: امروز پلیس اسلامی افتخار می‌کند که برای دفاع از امنیت مردم شبانه روز تلاش می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۱۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی همزمان با آغازین روز از هفته نیروی انتظامی در دیدار با کارکنان کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرالوند، ضمن تبریک این هفته به کارکنان ناجا، اظهارکرد: پلیس به عنوان نهادی اجتماعی بیشترین تعامل را با مردم و همه سازمان و دستگاه‌ها دارد و هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی است تا خدمات پلیس بیش از هر زمان دیگری به اطلاع عموم مردم برسد.

وی تصریح کرد: پرسنل ناجا شبانه روز تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه و امنیت مطلوب را برای آنها برقرار کنند که تا حد زیادی هم موفق بوده اند.

طاهرخانی پاکدستی و تعهد را از ویژگی‌های بارز کارکنان خدوم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: نیروی انتظامی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نیل به پلیس در تراز جمهوری اسلامی گام برداشته و در این مسیر، با اخلاص و صادقانه تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز تصریح کرد: امروز پلیس اسلامی افتخار می‌کند که برای دفاع از امنیت مردم شبانه روز تلاش می‌کند و بهترین لحظات برایشان زمانی است که بتوانند گره‌ای از مشکلات شهروندان باز کرده و آنها را خوشحال کنند.

برقراری امنیت افتخار پلیس است/تعهد و پاکدستی از بارزه های پلیس است

وی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح تمام تلاش خود را جهت برقراری امنیت بکار می گیرند تا مسئولین اجرایی در کمال آرامش فقط به فکر خدمت رسانی به مردم باشند‌.

 

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار