فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید با ابتکار، کار‌هایی فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی دانش‌آموزان را هدایت و کمک کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۴۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم در آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان شاهرود که با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد، بر همراهی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش با بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در راستای افزایش معنویت، ایمان و اعتقاد در قشر دانش‌آموز و فرهنگی تأکید کرد.
وی اظهار کرد: امروز که مدرسه و مسجد و بال‌هایی که می‌تواند به علم و روشنگری و به‌خصوص تربیت دانش‌آموزان کمک کند، به‌نوعی تعطیل شده است، باید هوشیار بود و در این زمینه تلاش کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه متأسفانه گروهی در فضای مجازی و به‌دروغ تربیت بچه‌های ما را به عهده می‌گیرند، گفت: تلاش ما بسیار در این زمینه کم است و باید با ابتکارات، انجام کار‌هایی فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی دانش‌آموزان را هدایت و کمک کنیم.
خوش‌قدم با تأکید بر انجام یک کار عملیاتی منسجم و هماهنگ و اثرگذار افزود: جهاد اکبر امروز ما انجام خدمت به دانش‌آموزان معصوم کشورمان است و باید با فعالیت‌های هدفمند دغدغه‌های دانش‌آموزان به‌ویژه در موضوع تربیتی را کاهش دهیم.
سیدمحمد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این آیین با تأکید بر تعامل و همکاری و هماهنگی بین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی، بر افزایش این تعاملات و هماهنگی‌ها در استای اجرای هدفمند برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و معنوی در جامعه تأکید کرد.
در این مراسم با اهدای لوح از زحمات حمیدرضا گل‌محمدی در مدت تصدی مدیریت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود تقدیر شد و علی‌اکبر شکوری به‌عنوان مدیر کانون مقاومت بسیج فرهنگیان باقرالعلوم شاهرود حکم مسؤولیت خود را دریافت کرد.
در این مراسم معاونان آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، مسؤولان بسیج دانش‌آموزی حوزه‌های ایمان، کوثر و بسیج رسانه و معاونت‌های بازرسی و نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها