خبرهای داغ:

دیدار مسئولان آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهید بداغی

شاهرود_به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، مسئول بسیج فرهنگیان، با خانواده شهید فرهنگی حبیب الله بداغی، دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۶۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
دیدار مسئولان آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهید بداغیبه گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی، رییس اداره سوادآموزی، مسئول بسیج فرهنگیان و جمعی از کارشناسان مدیریت، با بیت شهید فرهنگی حبیب الله بداغی، در منزل شهید والامقام، دیدار و گفتگو کردند.
سید محمد موسوی، ضمن تبریک عید بزرگ مبعث به خانواده محترم شهید بداغی، از رشادت و جانفشانی این شهید والامقام تجلیل کرد و گفت: تقدیر از خانواده‌های شهدا، مصداق زنده نگه داشتن راه شهداست و آرامش و امنیت جامعه، مرهون خون پاک شهیدانی است که در سایه مهر و محبت چنین پدران و مادرانی تربیت شده اند.
در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از این خانواده شهید تجلیل نمودند.
شهید حبیب‌الله بداغی، متولد سال ۱۳۴۳ شهر رویان است که با بیش از هفت ماه جبهه در حالی که دانشجوی تربیت معلم بود در عملیات کربلای چهار در سال ۱۳۶۵ شربت شهادت را نوشید و بعد از چند سال پیکر پاکش تفحص و در گلزار شهدای رویان آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار