هم‌زمان با روز شهادت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام انجام شد :
۳۵۰ پرس غذای گرم و ۵۰ بسته معیشتی به مناسبت شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط خیرین و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حمیدرضا بستانی حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۶۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه شهید بستانی ضمن عرض تسلیت شهادت امام رضا علیه السلام گفت: کمک‌های مؤمنانه به همت خیرین و گروه جهادی توشه اخرت پایگاه مقاومت بسیج شهید بستانی از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان تهیه شده که در یک اقدام هماهنگ و جهادی بین عزاداران و خانواده نیازمند تحت پوشش مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها کوی سازمانی و پایگاه مذکور توزیع شد.

وی افزود: بسته‌های معیشتی شامل کنسرو، پنیر، قند، ماکارونی، سویا، روغن و تاید بوده است.

عیسی پیوست اظهار داشت: کمک‌های مومنانه توزیع شده به ارزش ریالی بیش از ۸۸ میلیون ریال است که شامل، تهیه و توزیع ۳۵۰ پرس غذای گرم و ۵۰ بسته معیشتی می‌باشد که در سطح خانواده‌های نیاز‌مند تحت پوشش مسجد حضرت فاطمه الزهرا س. و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید بستانی از حوزه کربلا زاهدان، توزیع و تحویل این عزیزان گردید.

این مسئول در پایان اشاره کرد ؛ الحمدالله مسجدی‌های عزیز، جوانان بسیجی و خیرین تلاش کردند خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند محله را شناسایی و در مراحل مختلف با تهیه مواد غذایی مورد نیاز شان به این عزیزان خدمت رسانی کنند و تا در جامعه ما هست همچنان این خدمت رسانی به حول و قوه الهی باقی و سفره مهربانی گسترده است و همدلی آن‌ها تعطیلی ندارد و در همین راستا خوشبختانه خیرین و بسیجیان لحظه‌ای از فکر همسایه‌های در مجموعه تحت امر خود قافل نیستند و در راه خدمت به هم نوعان خود از همدیگر پیشی می‌گیرند لذا شایسته است از این خدمات ارزشمند تقدیر و تشکر گردد.
ارسال نظرات