نماینده ولی فقیه در استان زنجان،با بیان اینکه وقف باید در جامعه به خوبی اطلاع رسانی شود، گفت: توسعه و نهادینه کردن فرهنگ وقف نیازمند اطلاع رسانی است.
کد خبر: ۹۲۸۶۵۴۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف زنجان، وقف را یک سنت حسنه اعلام کرد و گفت: باید وقف دسته گروهی در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مدون توسط اوقاف و امور خیریه در خصوص وقف در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: فعالیت‌های اوقاف باید یکنواخت باشد و نباید باری به هر جهت شود.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان، با تاکید بر اینکه توسعه و نهادینه کردن فرهنگ وقف نیازمند اطلاع رسانی است، گفت: اگر حتی یک رقبه در سال به موقوفات دسته جمعی اضافه شود، کار بسیار بزرگی است.

خاتمی تاکید کرد: اجرای برنامه‌ها در بازه زمانی سه یا پنج ساله کمک شایانی به هدفدار بودن برنامه‌های این سازمان می‌کند.

وی افزود: بنده ثلث مال خود را وقف حوزه علمیه کرده‌ام و باید فرهنگ سازی شود که متدینین حداقل ثلث خود را وقف کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون در انجام وقف دسته جمعی تاکید کرد و افزود: طلبه‌ها وظیفه دارند درباره احیای وقف تلاش کنند و مدیریت لازم در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

خاتمی با بیان اینکه وقف باید در جامعه به خوبی اطلاع رسانی شود، ابراز داشت: چرا که اطلاع رسانی لازم انجام نشود وقف در جامعه محقق نمی‌شود.

ارسال نظرات