نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اقدامات خوب و جهادی نیروی انتظامی ، روحیه و امید را تقویت می کند
کد خبر: ۹۲۸۶۵۵۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج ،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در مراسم صبحگاه عمومی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اقدامات خوب و جهادی انجام شده توسط نیروی انتظامی به سایر حوزه ها و در بین مردم، روحیه و امید را تقویت می کند.

وی با بیان اینکه برای ما باعث افتخار است که نیروی انتظامی در عرصه های مختلف با اقتدار، امنیت را به رخ تمام دنیا می کشاند، افزود: اینها همه محصول تلاش خستگی ناپذیر نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در حوزه آسیب به امنیت اجتماعی موضع گرفته است، تصریح کرد: در تأمین امنیت اقتصادی و پدیده قاچاق نیز نقش ناجا در کشور کم نظیر و حتی می توان گفت بی نظیر است.

پلیس در حوزه فرهنگی و اجتماعی در هرمزگان امنیت متوازن ایجاد کرده است

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به اینکه اینکه نیروی انتظامی مرکز ثقل مبارزه با قاچاق را بر روی دریا گذشته، اقدام شایسته ای است، گفت: نیروی انتظامی با ورود به حوزه فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی توانسته با تلاش جهادی امنیت همه جانبه و متوازن را در سطح استان برقرار نماید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اذعان داشت: ما امروز در شرایط و موقعیتی قرار داریم که تروریستهایی که اطراف ما قرار گرفته اند همانند یک شیر پیر غرش می کنند اما در مقابل نیرهای نظامی و انتظامی زمین گیر شده اند و به خاطر همین تلاش ها است که می توانیم امنیت را به رخ دیگر کشورها و دشمنان بکشیم.

وی ادامه داد: ما امروز در حالی هفته ناجا را گرامی می داریم که هفته ناجا فرصت مناسبی است که با این سازمان خدوم و ولایی با مروری به کارنامه ارزشمند خود نسبت به بازنگری و رفع معایب اقدام و ضریب موفقیت‌ها را افزایش دهد.

امام جمعه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: به شهدای ناجا و خانواده های شهدا و محضر مبارک فرماندهی کل قوا درود می فرستم و از خانواده‌های محترم کارکنان نیروی انتظامی که خود به نوعی ایثارگری می‌کنند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

ارسال نظرات