حجت الاسلام پاک سرشت:نیروی انتظامی درجمهوری اسلامی ایران با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان این نیرو شناخته شده است.
کد خبر: ۹۲۸۶۶۱۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

حجت الاسلام حسین پاک سرشت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در خصوص هفته نیروی انتظامی گفت:صفحات تاریخی جمهوری اسلامی ایران بعد از گذر  زمان گواهی می دهد که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بعد از ادغام و شکل گیری  مجدد ، منسجم و مستحکم به یک سازمان کارآمد و مؤثر برای نظام و جامعه اسلامی تبدیل شده است و درحال حاضر با الزامات و پدیده‌های مأموریتی به شرایط مطمئن و عالی رسیده  که در اجرای  مأموریت‌ها همواره موفق و پیروزمندانه عمل نموده است.

وی گفت:نیروی انتظامی کشورمان با توکل به خدای متعال و با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبر عزیزمان، نقش بی بدیلی را در ایجاد امنیت اجتماعی و برقراری نظم در جامعه برعهده دارد.

پاک سرشت افزود : نیروی انتظامی درجمهوری اسلامی ایران با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردان شناخته شده است که در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار می نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین در پایان بیان کرد:برقراری نظم و امنیت اجتماعی نتیجه زحمات مخلصانه نیروی انتظامی می باشد،که باتلاش شبانه روزیشان این امنیت را به ما هدیه می دهند،جای دارد که درپایان مطالبم، هفته نیروی انتظامی را خدمت خانواده های معظم شهدای ناجا تبریک و برای همکارانمان در این نیرو توفیقات روز افزون از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

ارسال نظرات