مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

سرانه ایتام در زنجان ۲ برابر میانگین کشوری است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از وجود ۱۱ هزار و ۷۹۶ حامی ایتام دراستان زنجان خبر داد و گفت: سرانه ایتام در زنجان ۲ برابر میانگین کشوری است.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۴۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری ظهر دوشنبه درجلسه اکرام ایتام در محل استانداری زنجان، گفت: هدف از اجرای طرح هر «کارمند حامی یک فرزند معنوی» ایجاد بستر مناسب برای تربیت و تعالی ایتام، کاهش آلام و مشکلات مادی و معنوی و احیای فرهنگ یتیم نوازی در جامعه است.

 

وی از وجود ۱۱ هزار و ۷۹۶ حامی ایتام و ۱۲ هزار و ۴۸۹ حامی فرزندان محسنین در امر حمایت از جامعه هدف در استان خبر دادو اظهار کرد: میانگین سرانه ایتام در استان زنجان ماهانه ۸۲۰ هزار تومان و این رقم در کشور ۴۰۰ هزار تومان است و سرانه ایتام در زنجان ۲ برابر میانگین کشوری است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: میانگین پرداختی به فرزندان محسنین در استان زنجان ماهانه ۳۰۰ هزار تومان و میانگین کشوری در ۲۰۰ هزار تومان است.

 

صفری تاکید کرد: با اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» زمینه مشارکت خیران برای حمایت بیشتر از یک هزار و ۲۰۴ یتیم و ۲ هزار و ۲۵۸ فرزند محسنین دراستان فراهم خواهد شد.

 

وی افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ در زمنیه حمایت از فرزندان ایتام و محسنین مشارکت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان یادآور شد: تعداد کل کارمندان استان زنجان ۳۴ هزار و ۸۸۴ نفر است.

ارسال نظرات