خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: آینده هر ملت بستگی به چگونگی رشد و تعالی کودکان دارد.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۶۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
آینده هر ملت بستگی به چگونگی رشد و تعالی کودکان داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این نشست که با هدف بررسی و انجام فعالیت‌های مشترک فرهنگی و هنری در شش ماهه دوم سال ۹۹ تشکیل شده بود بر اهمیت اجرای برنامه‌های موثر و تاثیرگذار و همچنین پرنشاط در این ایام تأکید کرد.
وی ضمن اشاره به اهمیت دوران کودکی در زندگی انسان گفت‌: در حقیقت آینده هر ملت بستگی به چگونگی رشد و تعالی کودکان و نوجوانان دارد.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: اینکه گفته می‌شود کودکان امروز مدیران فردای کشورند سخنی حکمت‌آمیز است و بر همین مبنا هر میزان هزینه برای سلامت، رفاه، آموزش، تأمین اجتماعی و تربیت این بخش از جمعیت صورت گیرد در واقع نوعی سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می‌شود.
در این نشست ملیحه آقاحسینی، مدیر کانون پرورش فکری شهرستان شاهرود با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از طریق این کانون به خانواده‌ها بخصوص کودکان گفت: خوشبختانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایه حمایت‌های دولت و مردم متولی انتقال فرهنگ‌های هنری، علمی، ادبی و مذهبی می‌باشد.
وی ادامه داد: برنامه‌های هفته و روز کودک در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد.
مدیر کانون پرورش فکری شهرستان شاهرود اظهار داشت: در این هفته اجرای نشست و برنامه‌های کتابخوانی، قصه‌گویی، معرفی فرهنگنامه، بازی‌های بومی و سرگرمی‌های هنری، کتابشناسی‌های موضوعی، تور مجازی و ... برای کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و علاقمندان به ادبیات کودک، از سوی این کانون برنامه‌ریزی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها