فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد

اعلام آمادگی سپاه کربلا برای مقابله با پیک‌های احتمالی کرونا

فرمانده سپاه کربلا در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعلام آمادگی همه جانبه سپاه برای مقابله با پیک‌های احتمالی کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۹۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تشکیل کارگروه‌ تخصصی جهت ارائه خدمات بهداشتی به مردم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این نشست  از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در مدیریت و کنترل بیماری منحوس کووید ۱۹ قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار  مسلمی با اشاره به تلاش‌های ایثارگرانه تمامی مدیران و کارکنان بهداشت و درمان افزود: آگاهی جامعه برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا  یکی از محور‌های مهم در مبارزه با این بیماری است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام آمادگی همه جانبه سپاه کربلا جهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مواجه با پیک‌های احتمالی پیش رو  ادامه داد: از ظرفیت‌های بسیجیان و گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف حوزه سلامت از جمله آگاهی‌بخشی، آموزش و درمان  میتوان استفاده کرد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در پایان سخنان خود خواستار تشکیل کارگروه‌های مشترک و تخصصی بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سپاه کربلا استان جهت ارائه خدمات بهداشتی در حوزه‌های نیرو‌های مسلح، جامعه و کمک‌رسانی به مردم و دستگاه‌های اجرایی خدمت رسان، شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم  در دیدار از تلاش‌های ارزشمند و اقدامات موثر سپاه مازندران در خدمت رسانی به مردم در مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تاکید بر نقش سازنده سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی کشور با بیان این‌که در شرایط حساس و بحرانی خصوصا از زمان شیوع کرونا، سپاه استان همراه با بهداشت و درمان بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت بیماری کرونا نیاز است تا از نیرو‌های بسیج و سپاه برای کمک به آموزش همگانی اصول پیشگیری از کرونا جهت آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و افزایش حساسیت‌های جامعه بخصوص در حوزه اصناف، بازار و مناطق روستایی بهره بیشتری جست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار