خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه ۴ هزار سبد غذایی آماده شده که همزمان با میلاد پیامبر (ص) توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۷۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین درویشی  با اشاره به بیان اینکه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و میلاد امام صادق (ع) مرحله دوم نقش‌آفرینی جمعیت هلال احمر فارس در رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا هلال احمر وظایف آموزشی، پیشگیرانه و امدادی را نظیر آموزش مجازی، تولید محتوا در فضای مجازی، برپایی ایستگاه‌های تب سنجی در ورودی شهرها را در دستور کار داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های حمایتی هلال احمر استان فارس از ابتدای شیوع کرونا گفت: از ابتدای اسفندماه 98 جمعیت هلال احمر استان فارس با پویش «دست یار» فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده که همچنان نیز ادامه دارد و در قالب این پویش 12 هزار سبد حمایتی اعم از غذایی، بهداشتی، نوشت‌افزار و پوشاک تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه هلال احمر استان نیز در قالب این رزمایش کمک‌هایی را به نیازمندان ارائه داد که در مرحله نخست در ماه رمضان هزار سبد به ارزش هر کدام 300 هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

درویشی با اشاره به آغاز مرحله دوم آن در جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: در مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه 4 هزار سبد غذایی آماده شده به ارزش هر کدام 300 هزار تومان که در مجموع 12 میلیارد ریال می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های غذایی همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود، تصریح کرد: هر سبد شامل 10 کیلوگرم برنج، 4 بسته ماکارونی، 2 بطری روغن مایع، یک قوطی رب گوجه، یک بسته چای 500 گرمی، یک بسته قند 900 گرمی و یک بسته عدس 900 گرمی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس خاطرنشان کرد: این بسته‌ها در قالب‌های همسان و ممهور به لوگوی هلال احمر تحت عنوان رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به صورت همزمان توسط 26 شعبه استانی هلال احمر استان فارس بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها