100 پک لوازم التحریر و پوشاک و کفش توسط خیرین و بسيجيان پایگاه مقاومت مائده مسجد ابوذر غفاری حوزه مقاومت کوثر زاهدان بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۷۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  فرمانده پایگاه مقاومت مائده مسجد ابوذر غفاری  حوزه مقاومت کوثر زاهدان گفت: به شکرانه الهی و با مساعدت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره، خیرین و همت گروه جهادی منتظران ظهور مرکز نیکوکاری و فرهنگی محله و با تلاش خواهران بسیجی پایگاه مقاومت مائده مسجد ابوذر غفاری زاهدان یک صد بسته نوشت افزار کیف، لباس و کفش است که بین دانش آموزان شناسایی شده محلات حاشیه شهر‌های زاهدان، خاش وسیستان توزیع شد.


خواهر خوبانی افزود: توزیع مرحله اول پک لوازم التحریر، پوشاک(شلوار، مانتو، تی شرت) و کفش در محلات حاشیه شهر‌های زاهدان، خاش و سیستان توزیع شد.

این مسئول بیان کرد: این اقدام خیر خواهانه با مساعدت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ، خواهران بسیجی و خیرین گروه جهادی منتظران ظهور مرکز نیکوکاری و فرهنگی محله ابوذر انجام شده است.
 
خوبانی اظهار داشت: بسته‌های توزیع شده به ارزش ریالی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال است که شامل، تهیه و توزیع ۱۰۰ کیف، پوشاک و کفش می‌باشد که بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده تحت پوشش پایگاه مقاومت بسیج مائده از حوزه کوثر زاهدان و سایر محلات شهر‌های زاهدان، خاش و حوزه سیستان توزیع و تحویل این گردید.

وی در پایان اشاره کرد: به شکرانه الهی چتر مهربانی خیرین و نیکوکاران بر سر خانواده‌های آسیب دیده تا زمانیکه نیازمندی در محله و در جامعه ما هست گسترده است و همدلی و کمک‌های مؤمنانه تعطیلی ندارد، در همین راستا خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره، خیرین و بسیجیان لحظه‌ای از فکر همسایه‌های در مجموعه تحت امر خود قافل نیستند و در راه خدمت به هم نوعان خود از همدیگر پیشی می‌گیرند لذا شایسته است از این خدمات ارزشمند تقدیر و تشکر گردد.
ارسال نظرات