فرمانده انتظامی لرستان گفت: حداث 32 خانه سازمانی نیروی انتظامی در شهرستان پلدختر در دستور کار است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۱۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امشب در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان کلانتری 11 این شهرستان با تبریک ایام ربیع الاول ، اظهار داشت: عملیات  اجرایی این پروژه در 2 طبقه، در زمینی به مساحت سه هزارو 800 مترمربع با یکهزار و 100 متر مربع با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز شد.

وی افزود: نیروی انتظامی با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در کنار سایر نیروهای مسلح در تمام صحنه‌ها حضور دارند و به مردم خدمت می‌کنند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: شهرستان پلدختر در اولویت برنامه‌های محرومیت‌زدایی استان لرستان در حوزه انتظامی است که چهار پروژه از طرح‌های استانی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها با کمک ستاد کل نیروهای مسلح سردار سرلشگر باقری و اعتبارات دولتی احداث می‌شوند.

مهدیان نسب یادآورشد: با توجه به این که پلیس راهور شهرستان پلدختر فعالیت‌های خود در گرما و سرما در کانکس انجام می‌داد، با پیگیری‌های انجام شده در این راستا ساختمانی مجلل احداث شده که  برای افتتاح بخشی از آن باقی مانده و امید است در دهه فجر امسال با حضور مسئولان به بهره‌برداری برسد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: بیش از 500 میلیون تومان هزینه صرف بازسازی کلانتری قدیم شهر پلدختر در مجتمع انتظامی شده است.

وی گفت: احداث کلانتری و راهور، خانه‌های سازمانی و ستاد به ترتیب اولویت پروژه‌های اجرایی نیروی انتظامی استان است.

مهدیان نسب افزود: پاسگاه انتظامی جایدر پلدختر به کلانتری 12 ارتقا می‌یابد که این موضوع پیگیری شده و باید به تایید ستاد برسد.

فرمانده انتظامی لرستان به احداث ایست بازرسی در کنار پاسگاه میانکوه شرقی پلدختر اشاره کرد و یادآورشد: این طرح به تصویب شورای امنیت کشور رسیده و اجرای آن ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات