خبرهای داغ:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۱۷ جلسه مشاوره برای مرجعین برگزار شده که این جلسات برای توانخواهان بهزیستی با پوشش یارانه‌ای به صورت رایگان است.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۹۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به بیش از ۲۸۰ نفر در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر خبر از ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی در شش ماه نخست سال به ۲۸۲ نفر در شهرستان شاهرود داد و با اشاره به نقش مراکز مشاوره در کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانشناختی و کاهش اختلالات روانی در جامعه گفت: صدور مجوز مراکز مشاوره در چهار سطح مراکز سلامت روان محلی، دفاتر مشاوره، مراکز مشاوره عمومی و مراکز تخصصی در معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی انجام می‌شود.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود افزود: در حال حاضر یک مرکز سلامت روان محلی، یک مرکز مشاوره تخصصی، یک مرکز مشاوره عمومی و ۳ دفتر مشاوره در شهرستان شاهرود مشغول فعالیت هستند
جهانسیر ادامه داد: به منظور ارتقا سلامت روان جامعه، مبلغ ۹۷ میلیون ریال بابت افرادی که نیازمند مشاوره بوده ولیکن قادر به پرداخت هزینه‌های آن نبودند، تحت عنوان یارانه به مراکز مشاوره پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۱۷ جلسه مشاوره برای مرجعین برگزار شده که این جلسات برای توانخواهان بهزیستی با پوشش یارانه‌ای به صورت رایگان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها