فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادت ها و تلاش های پلیس در جامعه بیان داشت : اقتدار و انسجام باید در میان نیروهای مسلح حفظ و تقویت شود چرا که این اقتدار موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۳۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی به اتفاق هیئت همراه در دیدار با سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس گفت : اعتماد مردم به پليس بزرگترين سرمايه است و اين اعتماد با خوش رويي كاركنان به هنگام انجام وظيفه به دست مي آيد.

 

این مقام مسئول با تاكيد بر اينكه كار با مردم از حساسيت بالايي برخوردار است و اين نيازمند توجه به مسائل معنوي است كه به حمد الله پليس كشور ما يك پليس معنوي است گفت : امنيت بستر مهم سرمايه گذاري است و  امنيت مطلوب موجود ، استان زنجان را بهترين گزينه براي سرمايه گذاري كرده است .

 

وی بر اقتدار و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: اقتدار و انسجام باید در میان نیروهای مسلح حفظ و تقویت شود، زیرا وجود انسجام و ارتقا سطح توانمندی و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

 

در ادامه فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره بر ارتقاء گسترش تعاملات نیروهای مسلح در استان گفت : امنيت عمومي به‌عنوان مقوله‌اي فراگير و پيش‌شرط در هر نوع برنامه‌ريزي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي جايگاهي برجسته دارد.

 

سردار رحیم جهانبخش در ادامه خاطر نشان کرد:مجموعه نيروي انتظامي استان ، آمادگي لازم براي همکاري و تعامل در تمام زمينه‌ها با سپاه پاسداران را دارد و مبناي عملکرد ما با همه دستگاه‌ها به ويژه سپاه پاسداران، بر اساس وفاق و همدلي و هم‌افزايي مشترک است.

 

فرمانده انتظامي استان زنجان  گفت : نيروي انتظامي و سپاه ، دو نهاد خدمتگذار مردم و مکمل يکديگر هستند كه اين امر مي تواند مايه برکت و موجب اطمينان در جهت تامين آسايش و آرامش خاطر مردم باشد و نيز مي توان به واسطه همين هماهنگي از بسياري از نا امني ها جلوگيري کرد.

 

گفتنی است به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی سردار " کرمی " فرمانده سپاته انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد انتظامی استان با سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان دیدار  و گفتگو کردند .

ارسال نظرات