فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه شهرستان ایرانشهر:

در هفته نقش کارگران در دفاع مقدس بیش از ۳۰ برنامه در ایرانشهر اجرا می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: سلامت نیروی کار و حفظ روند مطلوب تولید و معیشت و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی برای متولیان جامعه کارگری بسیار با اهمیت است.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۶۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج در ایرانشهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته نقش کارگران در دفاع مقدس بیش از ۳۰ برنامه در سطح شهرستان ایرانشهر اجرا می شود.

سروان پاسدار عباس حیدری افزود: باتوجه به شیوع موج سوم بیماری منحوس کرونا محدودیت‌های قابل توجهی در روند فعالیت‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی ایجاد شده است.
 
وی بیان کرد: در وضعیت پیش آمده به نظر می‌رسد برنامه‌های این مناسبت مهم و ملی نیز تحت تأثیر شرایط فعلی دچار تغییرات اساسی به ویژه در روش اجرا خواهد گردید.
 
این مسئول تصریح کرد: آنچه برای متولیان جامعه کارگری اهمیت دارد سلامت نیروی کار شهرستان و حفظ روند مطلوب تولید و معیشت و نیز اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی است تا جامعه مار و تولید شهرستان به همراه سایر اقشار جامعه از این بحران به سلامت عبور نماید.
 
وی ادامه داد: برهمین اساس بارنامه ریزی‌های انجام شده بیش از ۳۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهیم کرد.
 
حیدری در پایان آذین بندی و فضاسازی سردرب ادارات و واحد‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی، اجرای رزمایش کمک مومنانه، برگزاری شیفت ایثار در واحد‌های تولیدی و خدماتی، ورزش همگانی در محیط‌های کارگری، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی، ارائه خدمات مشاوری حقوقی. روانشناسی. بهداشتی، برگزاری ایستگاه سلامت و اهدای خون کارگران، مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای قشر کارگری و ده‌ها برنامه دیگر را از جمله برنامه های محوری قابل اجرا در این هفته برشمرد.
ارسال نظرات