نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزار اعتماد دارند.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۷۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزار اعتماد دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: نیروی انتظامی، تاکنون کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته که این روند با اقتدار بیشتری استمرار خواهد یافت.

 

 وی حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزار اعتماد دارند.

 

 آیت‌الله خاتمی با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت‌های نیروی انتظامی گفت: تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه موجب کاهش انواع جرائم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی شده است.

 

 وی به اقدامات پلیس در ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان از زمان شیوع بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: پلیس در همه زمینه‌ها در کنار مردم حضور دارد که این نشان از مردمی بودن پلیس جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اینکه ایران اسلامی باید نیرویی در تراز نظام و انقلاب داشته باشد، ادامه داد: باید اعتماد مردم در راستای حفظ تامین امنیت مردم افزایش یابد چرا که حضور مردم در کنار ناجا زمینه‌ساز امنیت پایدار در کشور است.

 

 امنیت و سلامت از ضروریات یک جامعه است

 

 فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با تشریح اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه و مبارزه با ویروس کرونا، گفت: کارکنان پلیس از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم و مدافعان سلامت حضور داشته و مصوبات ستاد ملی کرونا با جدیت عمل می‌کنند.

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به شعار هفته ناجا  «باهم برای امنیت و سلامت» گفت: امنیت و سلامت از ضروریات یک جامعه است و امروز نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت، مظهر اقتدار نظام اسلامی است و در برخورد با مفاسد و ناهنجاری‌های اجتماعی، محتکران و قاچاقچیان، قاطع و مقتدرانه عمل می‌کند.

 

 وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی دوشادوش سایر نیروها در تلاش است تا قبل از هر اقدام مخل امنیت آن را شناسایی، خنثی و برخورد کند، افزود: استان زنجان جزو استان‌های امن کشور است و این به سبب مشارکت مردم، نهادها، سازمان‌ها، بسیج و اقشار مختلف مردم است که امنیت را تولید و نیروی انتظامی تلاش می‌کند آن را حفظ و ارتقا دهد.

 

 فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه با مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم و مشارکت همه دستگاه‎ها و نهادها با نیروی انتظامی محقق نخواهد شد، گفت: همه باید برای ارتقای امنیت و احساس آن در جامعه تلاش کنیم چرا که احساس امنیت، بر خود امنیت مقدم است.

ارسال نظرات