خبرهای داغ:
مسئول کارگروه جمع‌آوری خاطرات کمیته زن و دفاع مقدس بهار خبر داد

برگزاری کارگاه نویسندگی با حضور بسیجیان بهار همدان

مسئول کارگروه جمع‌آوری خاطرات کمیته زن و دفاع مقدس شهرستان بهار از برگزاری دوره های آموزش نویسندگی برای بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۸۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

برگزاری کارگاه نویسندگی با حضور بسیجیان بهاریسیما یونسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دوره‌های نویسندگی با هدف توانمندسازی بسیجیان در عرصه نویسندگی در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کارگاه به صورت هفتگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار برگزار می‌شود.

مسئول کارگروه جمع‌آوری خاطرات کمیته زن و دفاع مقدس شهرستان بهار گفت: اعضای گروه نویسندگی در فضای مجازی در قالب گروه ایتا نیز از نکات نویسندگی که در اختیارشان قرار می‌دهیم استفاده می‌کنند.

وی بیان داشت: در این جلسات با بیان اصول و قواعد و فن نویسندگی در نظر داریم نویسندگان جوان را برای گردآوری مطالب و خاطرات زنان در دفاع مقدس تربیت کنیم.

یونسی در ادامه با آموزش برخی از مقدمات نویسندگی و بایسته‌ها و آفت نویسندگی افزود: قصد داریم با جمع‌آوری خاطرات و عملکرد زنان در بخش پشتیبانی و تدارکات دوران دفاع مقدس وتقسیم مسئولیت‌ها بین خواهران کتاب‌هایی را در این زمینه گردآوری کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات