فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مردم ایران اسلامی به صورت یکپارچه مقابل تفرقه افکنان ایستاده اند.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۱۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه نقده با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران نتوانسته است، این قدر صبور باشد، صبر و بردباری این ملت را در برهه های مختلف اعم از جنگ تحمیلی و در مشکلات اخیر به وضوح مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: وحدت تنها یک کلمه نیست و من وحدت را در این شهر به صورت عینی و عملی می‌بینم و هیچ بهانه ای برای ایجاد تفرقه در این شهر مشاهده نمی‌کنم.

این مسئول اضافه کرد: جوانان شیعه و سنی در مقابل تجزیه‌طلبان ایستادند و جان خود را دادند و اجازه ندادند، یک وجب از خاک کشور در دست دشمن قرار گیرد.

وی سپاه و بسیج را خادم ملت و خدمت به ملت را مدال افتخار برای خود دانست و بیان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) سپاه دنبال تقسیم بندی نیست،  سرزمین سپاه سرزمین جمهوری اسلامی و سرزمین دل‌هاست، هر کسی دلش برای ایران و انقلاب اسلامی بتپد بسیجی است، سپاه با یک وسعت عظیم انسانی سر و کار دارد و درب سپاه بر روی هیچ‌کسی بسته نیست.

در خاتمه سرهنگ پاسدار اکبر نوروزی به عنوان فرمانده سپاه این شهرستان معارفه شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات