خبرهای داغ:
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از لکه گیری و روکش بیش از ۱۸ کیلومتر از راههای محور ملایر به اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۳۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

لکه‌گیری و روکش بیش از ۱۸ کیلومتر از محور ملایر- اراکبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود رستمی با اشاره به طرح سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور اظهار داشت: محور ملایر- توره در بارندگی‌های سال‌های اخیر دچار خرابی بسیار شدیدی شده بود که همین موضوع نارضایتی کاربران جاده‌ای این محور را به دنبال داشت.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری با اولویت‌بندی سطح خرابی محورهای استان، عملیات ترمیم رویه آسفالت این محور در دستور کار قرار گرفت که موجب رضایتمندی کاربران جاده شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت این محور همچنان ادامه دارد و تا هر زمانی که شرایط جوی مساعد باشد این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از تعریض دوربرگردان ابتدای محور ملایر - اراک خبر داد و بیان داشت: هم اکنون عملیات اجرای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در مرحله بیس‌ریزی قرار دارد و به زودی عملیات پخش آسفالت این دوربرگردان به اتمام می‌رسد.

رستمی خاطرنشان کرد: این عملیات به شکل امانی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات