خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر از توقیف ۶ دستگاه خودروی ون و تاکسی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۵۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
توقیف ۶ دستگاه خودروی ون و تاکسی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عظیم باویسی در بازدید از روند انجام ضدعفونی اماکن سطح شهر و ناوگان حمل‌ونقل عمومی، از توقیف ۶ دستگاه خودروی ون و تاکسی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: در این بازرسی‌ها همچنین یک دستگاه خودروی سمند خط ویژه برون شهری از سوی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع داده شد تا با مالک آن برخورد شود.

وی با ارزیابی مثبت از تشدید نظارت‌ها بیان کرد: روزانه مسیر‌هایی همچون پارک‌ها، پاساژها، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های تاکسی و ادارات برای ضدعفونی مشخص شده است که به طور مستمر انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه نظارت‌ها همچنان در دستور کار قرار دارد و نیازمند همراهی مردم در این زمینه هستیم، افزود: برخورد‌های ما با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، جدی است و همه تلاش ما حفظ سلامت مردم و حمایت از کادر درمان است.

وی گفت: طی هفته گذشته بیش از ۲۰ مرحله بازرسی به صورت گشت‌های مشترک در نوبت صبح و عصر در سطح شهر انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات