خبرهای داغ:
امام جمعه رزن گفت: پرستاران و سایر رشته‌های وابسته نقش مهمی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه‌های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۷۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

پرستاران یکی از حلقه‌های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، به مناسبت هفته پرستار در مراسمی به همت سپاه ناحیه و ستاد مردمی کرونای شهرستان رزن از ۱۵۰ پرستار و کادر پزشکی بیمارستان ولیعصر(عج) شهر رزن تجلیل کرد.

امام جمعه رزن در این مراسم اظهار داشت: سالروز میلاد بزرگ پرستار کربلا و اسوه کامل صبر و بردباری، علم و روشنگری، حضرت زینب(س) و همچنین روز پرستار بر جامعه فرهیخته پرستاری که زینب‌وار رنج‌ها و دشواری‌ها را در این عرصه مهم، و به ویژه در این شرایط سخت کرونایی بر جان خریده و خستگی‌ناپذیر در پی التیام آلام بیماران هستند را تبریک عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: پرستاری در فرهنگ اسلامی ما جایگاه بسیار رفیعی دارد، چراکه هنری است بی‌نظیر و آمیخته با مراقبت جسم و جان.

وی با بیان اینکه پرستاری تنها مراقبت از مرز حیات بیمار نیست بلکه دمیدن روح زندگی است، گفت: پرستاران و سایر رشته‌های وابسته نقش مهمی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه‌های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

امام جمعه رزن ادامه داد: نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و مقاومت به عنوان روز پرستار و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان، تقدیر از ایثارگرانی است که همواره و به خصوص در این شرایط کرونایی با تلاش شبانه‌روزی سلامتی را به آحاد ملت هدیه می‌کنند.

فرماندار شهرستان رزن نیز در ادامه ضمن تقدیر ویژه از پرستاران گفت: از حاضرین درخواست می‌کنیم تا مردم را نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک برای کمک به کادر درمانی ترغیب و تشویق کنند تا شاهد کاهش این بیماری در شهرستان باشیم.

در ادامه برنامه از کادر درمان و پرستاران بیمارستان ولیعصر(عج) شهر رزن تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات