خبرهای داغ:
بخشدار پیرسلمان خبر داد

بررسی مشکلات حوزه درمانی و اسناد مالکیت درمانگاه آجین

بخشدار پیرسلمان از بررسی مشکلات حوزه درمانی و اسناد مالکیت درمانگاه آجین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۱۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱

بررسی مشکلات حوزه درمانی و اسناد مالکیت درمانگاه آجینبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسدآباد، محمود فیروزبخت در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان شهرستان در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم شهرستان اظهار کرد: طی جلسه‌ای با حضور ریاست دانشکده علوم پزشکی و معاون بهداشتی این دانشکده و شهردار آجین موانع اجرای طرح عمرانی و صدور اسناد مالکیت درمانگاه شبانه‌روزی شهر آجین بررسی و طی توافقی انجام گرفت.

وی گفت: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم بخش پیرسلمان مقرر شد تا پایان سال با مساعدت رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان پرستار بیتوته‌ای در درمانگاه شبانه‌روزی آجین مستقر شده و نیز نیروی سرایدار برای درمانگاه‌های لک لک و آجین بکارگیری شود.

بخشدار پیرسلمان با تقدیر از پیگیری‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی و رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی در رابطه با استقرار پایگاه امداد جاده‌ای در منطقه کوهستانی کلیایی با ۱۴ روستا در راستای خدمات‌رسانی به اهالی این منطقه خاطرنشان کرد: گازرسانی و انتقال آب شرب به پایگاه امداد جاده‌ای مسیر آجین در دست پیگیری قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی در دهه بصیرت گفت: مراسم دهه بصیرت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به همت فرماندهی پایگاه بسیج بخش پیرسلمان، امام جماعت شهر آجین و روستای لک لک، شهردار و اعضای شورای اسلامی آجین، نمایندگی اداره ورزش و جوانان و دهیاران بخش پیرسلمان برگزار شد.

فیروزبخت افزود: شهر آجین و روستاهای بخش پیرسلمان با اقدامات شهرداری و دهیاران با نصب بنر مناسب این ایام فضاسازی و معنویت خاصی در سطح شهر آجین و روستای این بخش را به خود گرفته است.

وی گل‌افشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر بخش، برگزاری مسابقات فوتبال چهارجانبه توسط هیات فوتبال بخش پیرسلمان و برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بصورت آنلاین و در فضای مجازی را از جمله برنامه‌های شاخص این ایام در بخش پیرسلمان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات