آیت‌الله اعرافی در پیامی به مردم شریف و جوانان، به انفاق‌های مؤمنانه و مواسات همدلانه و برنامه‌ریزی جدی برای کاهش آلام طبقات آسیب‌دیده و تقویت تعاون اجتماعی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۲۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، آیت‌الله اعرافی در پیامی به مردم شریف و جوانان عزیز میبد ضمن توصیه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به انفاق‌های مؤمنانه و مواسات همدلانه و برنامه‌ریزی جدی برای کاهش آلام طبقات آسیب‌دیده و تقویت تعاون اجتماعی تأکید کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و جوانان عزیز میبد سلمهم الله
با سلام و درود.

فرارسیدن ماه ربیع و موالید خجسته آن را تبریک و شادباش می‌گویم و سلامت، عزت، تندرستی، بهروزی و موفقیت همه شما را از خداوند مهربان خواستارم و نکاتی را یادآور می‌شوم:

۱. وظیفه می‌دانم بار دیگر با شما عزیزان و نور چشمان تجدیدعهد و ادب و ارادت نمایم و صمیمانه و متواضعانه از همه سلامت یاران و کارگزاران و نیرو‌های بهداشت و درمان و پزشکان ارجمند و پرستاران عزیز و بهورزان گرامی و دست‌اندرکاران محترم بیمارستان و خانه‌های بهداشت و شبکه بهداشت و درمان و از همه شرکت‌کنندگان در کمک‌های مؤمنانه و مواسات مجاهدانه و همکاری‌های خیرانه و از نیکوکاران و مسئولان محترم شهرستان تقدیر و تشکر می‌نمایم و از آنجا که با موج‌های جدید کرونا مواجه هستیم وظیفه همه ما آن است که نهایت دقت را در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بکار گیریم و از تجمعات و رفت‌وآمد‌ها و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز نماییم.

چنانچه شیوه‌نامه‌ها از سوی همگان رعایت نشود شرایط سخت‌تری در پیش رو خواهد بود و رنج همگان و محنت کادر درمان دوچندان خواهد شد و برای پیروزی بر امواج پیش رو باید سختی رعایت مقررات را تحمل کرد.

۲. از همه مردم شریف و خیرین ارجمند و گروه‌های جهادی و بسیجی و مسئولان محترم انتظار می‌رود به انفاق‌های مؤمنانه و مواسات همدلانه و برنامه‌ریزی جدی برای کاهش آلام طبقات آسیب‌دیده و تقویت تعاون اجتماعی، مانند گذشته، همت گمارند.

۳. از صاحبان صنایع و معادن و ارباب ثروت و مکنت توقع است که بر رسیدگی به امور کارگران عزیز و گروه‌های ضعیف بیافزایند و در این شرایط دشوار و تنگنا‌های معیشتی به فعالیت‌های نیکوکارانه شتاب بخشند.

۴. تقویت فرهنگ و زیرساخت‌های سلامت و بهداشت و درمان شعار ویژه امسال شهرستان است و در کنار اهتمام به شعار راهبردی رونق تولید باید موردتوجه و اهتمام مردم و مسئولان باشد.

۵. برای فائق آمدن بر چالش‌ها و پیروزی در همه میدان‌ها باید امور معنوی و عبادی و اخلاقی را تقویت و فرهنگ عمومی و ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی را صیانت و عمق بخشید و تاب‌آوری اجتماعی در بلا‌ها و سختی‌ها در پرتو روح معنوی و فرهنگ ایمانی و زیست جهادی و انقلابی و همبستگی اجتماعی و عدالت عمومی به دست می‌آید.

از خداوند مهربان دفع بلا‌ها و رفع گرفتاری‌ها و شفای بیماران و توان سلامت یاران و سلامت و عزت همگان و پیروزی اسلام و میهن اسلامی را خواستارم.

علی‌رضا اعرافی
۳۰ مهرماه ۱۳۹۹
ارسال نظرات