خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند جامعه ایران اسلامی هستند

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان گفت:خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند جامعه ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۳۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزای بسیج از کردستان، با حضور مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپا دهگلان مراسم یادواره شهدای (آبروی محله و افتخار کوچه ها) به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد سعید ظاهری در روستای سالار آباد دهستان بلدستی شهرستان دهگلان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالملکی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان با بیان اینکه شهدا با ایثار و از خودگذشتگی به ما نشان دادند که برای حفظ جان دیگران و دفاع ازآب و خاک می‌شود جان را هم فدا کرد که در حقیقت امنیت وآرامش مردم ایران اسلامی را حاصل ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی شهدا آزادگان و جانبازان دانست.

وی خانواده‌ای شهدا را نماد صبر و استقامت دانست و گفت: خاطرات جانفشانی شهدا، نشاط، عشق و شور رزمندگان در روز‌های دفاع مقدس زیر آتش شدید دشمن که رمز ایستادگی و پیروزی این عزیزان بود باید یاد آوری شود.

حجت الاسلام عبدالملکی درادامه گفت: شهدا برای حفظ دین و انقلاب اسلامی و برای دفاع از این کشور از همه هستی خویش گذشتند تا به هدف مقدس و والای خویش برسند و امروز همه ما وظیفه داریم حافظ و پاسدار خون شهدا باشیم تا آسیبی به این مملکت اسلامی نرسد.

وی به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و گفت: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.

حجت الاسلام عبدالملکی نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان اظهار داشت: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به جامعه اسلامی همچون ستارگان می‌درخشند و دیدار با این خانواده‌ها برکتی است که خداوند نصیب مسئولان کرده است.

وی خانواده‌های شهدا وایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است و امروز نیز خدمت به خانواده‌های آنان توفیق الهی است.

در این مراسم از خانواده معظم شهید محمد سعید ظاهری تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار