خبرهای داغ:
جامعه در سکوت سیاسی

صلح امام حسن(ع) تا مذاکره شیخ حسن!!!

استفاده از واژه شیخ برای رییس جمهور محترم به معنای بزرگ دولت است نه چیز دیگر که از آن تفسیر شود، عاشورا شد مذاکره، امام حسن شد اسوه صلح طلبی آقایان، سکوت همه جا را فرا گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۵۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

خبرگزاری بسیج قزوین: امام حسن (ع) به استقبال صلح با معاویه نرفت، بلکه صلح را اطرافیانش به وی تحمیل کردند، وقتی لشگر ۱۲هزار نفری وی به فرماندهی ابن عباس در ازای دریافت یک میلیون دینار شامی خود و سپاه را تسلیم معاویه کرد، سپاه ۸ هزار نفری باقیمانده با شبهات فراوان متلاشی و در نهایت ۳۰۰۰ نفر در برابر لشکر ۱۲۰ هزار نفری شام صف آرایی کردند.

امام بدون امت مجبور به صلح شد، وی فرمود: من با این کار جان اهل بیت و خون شیعیان امت را حفظ کردم.
چه کسانی مولفه قدرت امام را به دشمن واگذار کردند و در نهایت به او لقب خوارکننده مسلمین دادند؟ نمی شود هم صلح را تحمیل کنیم هم طلبکار امام امت باشیم. جناب روحانی! سردار سلیمانی تمام وجودش را در راه خدا و امام داد اما لشکرش را به دلار های سعودی و آمریکایی نبخشید!

از کدام صلح حرف می زنید؟ مگر اعتراض مردم به امام صادق ع را نخواندید که چرا قیام نمی کنید؟ کلامش به هارون مکی را بخوانید! که فرمود: اگر من ۱۰مرد جنگی و مطیع امامت مثال ایشان داشتم حتما قیام می کردم. آیا رهبر انقلاب امروز 10مرد جنگی دارد؟ آیا دشمنانی که در بند ۱۴ امنیت ملی آنها قید شده جمهوری اسلامی باید ساقط شود و اسراییل را به رسمیت بشناسد لایق صلح است؟

از کدام اسلام حرف می زنید که منکرات را مباح می شمارد؟ امام حسن(ع) تنها بود، غریب ترین امام است. تنهایش گذاشتند تا تن به صلح دهد. امام بدون امت را تحریف نکنید، اگر امت وی را همراهی می کردند هرگز سرنوشت مسلمین مانند امروز نبود.

عاقبت صلح امام حسن(ع) منجر به خانه نشینی و زهر بلا گردید، مذاکره مدنظر شما در عاشورا هم به کشتار فجیع تاریخ منجر شد تا درس عبرتی برای شما باشد که هرگز با دشمنان قسم خورده پیمان نبندید.

این بار عاملان خوراندن زهر، ابتدا خود باید از آن میل کنند اگر در امان ماندندبه سایرین توصیه کنند. همواره تاریخ شیعه پر از افرادی مانند شما بوده که در اوج قدرت شیعه را به وادادگی تشویق کردند و با ایجاد بحرانهای اجتماعی بخشی از جامعه را در برابر دین و امام جامعه قرار دادند.

امام معصوم با سه هزار نفر سرباز بی سلاح قرارداد ۵ ماده ای را در صلح می گنجاند، اما شما با سه ارتش قوی، رهبری عالی و ملت ۸۰ میلیونی با سلاح های ناشناخته پیشرفته برجامی را تحمیل کردید و شرایط نه گانه رهبر انقلاب را هم‌ رعایت نکردید، طبق گفته وزیر خارجه از خطوط قرمز هم گذشتید که روز عروسی شیطان را رقم زد.

هرگز در مورد صلح امام حسن سخن نگویید، زیرا تمام مناطقی که در دستان معاویه بود امروز در دست ماست، نه سپاه ما سردارانش خود را تسلیم شیطان می کنند نه رهبری در موضع ضعف هستند که بدون امت باشند.

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار