جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله:

‌توزیع 50سری جهیزیه ویژه زوج های محروم به مناسبت هفته وحدت در استان مرکزی

وحید مداحی گفت:به مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) تعداد 50 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد .
کد خبر: ۹۲۸۷۳۹۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ وحید مداحی جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله د حاشیه برنامه بسته بندی و ارسال 50سری جهیزیه ویژه زوج های محروم استان گفت: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

وی افزود:تهیه و توزیع 50 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان مناطق محروم استان مرکزی در راستای حمایت از تولید ملی از کالاهای ایرانی انجام شد که تمام جهیزیه‌ها در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده‌اند.

مداحی گفت: با پیگیرهای انجام شده و شناسایی های صورت گرفته در این نوبت 50 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد تومان در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی را از افتخارات بسیج دانست و گفت: تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

وی تصریح کرد:این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی بوده و تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی از تولید داخل است.

گفتنی است در یکسال اخیر حدود 1100سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی سپاه روح ا... د سطح استان توزیع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار