در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ارزوئیه عنوان شد
فرمانده جدید سپاه ارزوییه گفت: الگوی همه‌ی ما حاج قاسم سلیمانی و مکتب او مکتب همه‌ی ماست
کد خبر: ۹۲۸۷۴۵۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه  در مصلی قدس شهرستان ارزوئیه با حضور سرهنگ نظری جانشین سپاه ثارالله و سرهنگ مرادی مسئول بازرسی سپاه استان برگزار شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار امین ایوبی رسما به عنوان فرمانده جدید سپاه ارزوئیه معارفه و سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام‌بخش در دوران تصدی ۶ ماهه فرماندهی سپاه ارزوئیه تکریم شد.

سرهنگ نظری جانشین سپاه ثارالله استان عنوان کرد: باید آماده به کاری امروز در کشور ما مثل دوران دفاع مقدس نمود پیدا کند و البته بیش‌تر شود چرا که با هجمه‌های فراوانی از سوی دشمن روبه رو هستیم.

در این مراسم سرهنگ امام‌بخش به ارائه خدمات ۶ ماهه تصدی مجموعه سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: حضور در شهرستان ارزوئیه با مجموعه‌ی منسجم، کارآمد و بر حق و بسیجیان پای کار از افتخاراتی بود که این دوران کوتاه نصیب بنده شد.

وی از روحانیت معظم شهرستان بالاخص امام جمعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد و از همراهی مسئولین شهرستان تقدیر کرد.

نمود ولایت‌مداری در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام سید یوسف منصوری در این مراسم اصل و حقیقت پاسداری و بسیجی را در خلوص نیت و ولایت مداری برشمرد و عنوان کرد: فرمانده اسبق و فرمانده جدید سپاه شهرستان هر دو به خوبی خود را رشد داده اند و در مکتب حاج قاسم سلیمانی عنوانیت این مکتب را کسب نموده اند.

وی تصریح کرد: نمود ولایت‌مداری در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد و سپاه پاسداران خود را خادم مردم می‌داند.

مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب همه‌ی ما است

سرگرد پاسدار امین ایوبی فرمانده جدید سپاه ارزوئیه عنوان کرد: در سایه‌ی مقام عظمای ولایت و با نگاه حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بتوانیم با تعامل سازنده حرکتی رو به جلو برداریم.

وی عنوان کرد: الگوی همه‌ی ما شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب همه‌ی ماست.

سرگرد پاسدار امین ایوبی در ادامه تصریح کرد: دست یاری به سوی همرزمان در سپاه و بسیج و ادارات بلند می‌کنم تا بتوانیم در جهت تحقق فرمان مقام عظمای ولایت قدم برداریم و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیش ببریم.

فرمانده سپاه ارزوئیه خاطر نشان کرد: حفظ کرامت و استقلال سپاه همراه با وحدت و همدلی و تعامل سازنده از اهداف پیش روی ما است.

وی در جمع خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: با خدا عهد می‌بندم همچنان حاج قاسم سلیمانی خدمتگزار این مردم باشم.
ارسال نظرات