خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان خبرداد:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج)خوزستان از آزادی ۷۲نفر از زندانیان غیر جرائم خوزستان با همکاری شرکت صنعتی اهواز و فولاد خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۰۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اظهار داشت :در اقدامی خداپسندانه ۷۲نفر از زندانیان غیر جرائم عمد با پرداخت بدهی آنها بالغ بر ۵۵میلیارد تومان برای اولین بار با همکاری شرکت های بزرگ صنعتی از جمله فولاد خوزستان آزاد شدند و به جامعه و آغوش خانواده های خود برگشتند .

 وی افزود: با تلاش و پیگیری مستمر و طبق قولی که داده شده حدود ۱۱۰ نفر در بهمن ماه امسال از زندان های خوزستان آزاد خواهند شد که انشاله با آزادی این عده مشکلات خانواده های آنها سعی شده حل شود .

وی بابیان فراهم شدن اشتغال برای زندانیان پس آزادی گفت: با پیگیری و همکاری مسئولان و کار فرمایان انشاله سعی می شود شرکت ها و کارگاه ها در استان که به علت های گوناگون تعطیل شدند راه اندازی بشوند که این زندانیان آزاد شده راحت تر در این مکان های تولیدی و صنعتی و خدماتی مشغول بکار شوند.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان عنوان کرد : یکی از زندانیان آزاد شده از شهرستان اندیمشک که حدود ۱۸ سال زندانی بود بخاطر بدهی ۶۰میلیون که با توکل برخدا و همکاری شرکت فولاد خوزستان از زندان آزاد شد .

وی بااشاره به همکاری دستگاه های ادارات در رفع مشکلات منبع آب بیان کرد : از ادارات و دیگر مسئولان استانی در خواست می شود با همکاری و تلاش در رفع مشکل منبع آب تلاشی بشود و همچنین از کسانی که یاری رسان در حل مشکلات مردم و مخصوصا مناطق محروم استان هستند تشکر می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها