خبرهای داغ:
استاندار همدان:

امروز دشمن سرمایه اجتماعی را مورد هدف قرار داده است

استاندار همدان گفت: امروز دشمن به دنبال فروپاشی نظام اقتصادی و سیاسی کشورمان بوده و سرمایه اجتماعی را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۰۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

امروز دشمن سرمایه اجتماعی را مورد هدف قرار داده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در آئین تجلیل از فرماندهان و پرسنل انتظامی استان همدان اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال فروپاشی نظام اقتصادی و سیاسی کشورمان بوده و سرمایه اجتماعی را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: دشمنان با هدف قراردادن سرمایه‌های اجتماعی این کشور درصدد ناامید کردن مردم از نظام و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و مسئولان هستند و در این راستا با تحریم بی‌سابقه دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

استاندار همدان بیان کرد: به طور حتم ملت ایران با مقاومت و اتکا به منابع داخلی از این شرایط عبور می‌کنند و برای گذر از این شرایط همه مکلف به تلاش و مجاهدت شبانه روزی هستند.

وی با تبریک هفته ناجا گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای قدرشناسی و قدردانی از زحمت کارکنان این نیرو توسط مردم و مسئولان و فرصت متقابلی برای نیروی انتظامی به منظور بیان خدمات و اقدام‌های ارزشمند صورت گرفته است تا از این طریق بتواند بیش از گذشته مشارکت مردم را در نظم عمومی جلب کند.

استاندار همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه امنیت و برقراری آن با مشارکت مردم از وظایف ناجا است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در اقصی نقاط شهر، روستا و مرزها توانسته نسبت به برقراری امنیت و حفظ آن دفاع و تلاش کند به گونه‌ای که هم اینک ایران یکی از کشورهای امن منطقه است و مردم به پشتوانه این نظم و امنیت بدون دغدغه به فعالیت روزمره می پردازند.

شاهرخی بیان کرد: ناجا با دو ویژگی اقتدار و رافت، با انجام دقیق وظایف توانسته اعتماد مردم را جلب کند به گونه‌ای که مردم با شنیدن نام و دیدن هیبت پلیس احساس آرامش و امنیت می کنند و این ارزش بالایی برای نظام اسلامی و کارکنان ناجا دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در سایر بخش‌ها هم حضور موثر دارد که نمونه آن حمایت از تولید در برابر هجمه‌هایی که به کشور تحمیل شده و انجام کارهای موثر در راستای حمایت از بازاریان و تولید کنندگان است.

استاندار همدان اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه سلامت نیز آنچه را که در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در حوزه برقراری نظم و امنیت مصوب می‌شود را با احساس مسئولیت و به شایستگی به مرحله اجرا درمی‌آورد.

وی گفت: در آغازین روزهای شیوع کرونا ناجا مردانه ورود کرد و امروز هم متناسب با مصوبات ستاد کرونا استوار و راست قامت از مردم حمایت و با آنها همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات