خبرهای داغ:
دبیر ستاد برگزاری یادواره شهید مدافع حرم «مجید عسگری جمکرانی» از برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت این معلم شهید و برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه وی به صورت مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۴۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «حسن فرزانه موحد» دبیر ستاد برگزاری یادواره شهید عسگری جمکرانی اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام عسکری (ع) و سومین سالگرد شهادت معلم شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی یادواره این شهید بزرگوار به صورت مجازی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی و مرثیه سرایی علی حبیب زاده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترویج آرمان‌ها و روش زندگی شهید عسگری در سطح جامعه بخصوص نسل جوان و دانش آموز، در قالب بیان خاطرات از معلم شهید در فضای مجازی به آدرس:@shahidasgariejamkarani و همچنین برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید عسگری به آدرس، /https: //survey.porsline.ir/s/AKl۵X۱۷ از برنامه‌های کانون در این ایام است.

مسئول کانون فرهنگی شهید صالحی همچنین تولید و انتشار کلیپ‌هایی از مستند زندگینامه شهید عسگری از زبان دوستان و خانواده شهید در فضای مجازی و پیام رسان ایتا به آدرس@tarhe_parvaz، را از دیگر برنامه‌های کانون اعلام کرد.

معلم شهید مجید عسگری جمکرانی با عضویت بسیجی گردان یکم امام حسین (ع) لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در آذر سال ۱۳۹۶ همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری در جریان دفاع از حرم حضرت زینب (س) و آزادسازی شهر بوکمال به شهادت رسید.

وی طلبه حوزه علمیه و از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و عضو بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها