خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای مرحله سوم کمک‌های مومنانه در شهرستان ملایر گفت: در این راستا ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک هزار و ۵۰۰ بسته لوزم التحریر تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۶۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سید جواد حسینی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی ضمن تقدیر از فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت خواهران و بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر اظهار کرد: ما هر زمان که وحدت و هم‌افزایی داشتیم کار‌های بزرگی انجام دادیم.

وی افزود: وحدتی که فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان در تهیه این بسته‌های معیشتی داشتید، قابل تحسین است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه کمک‌های مومنانه رتبه نخست را در استان همدان به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در کنار تهیه این بسته‌های معیشتی و جهیزیه ۶ نوعروس، بازسازی و مرمت بیش از ۱۰ منزل مسکونی محرومین در سطح شهرستان در دست اقدام است.

وی گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان بیماری کرونا اقدامات مؤثری توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان، بسیج جامعه زنان و نیز به همت خیرین انجام شد.

حسینی با اشاره به اجرای مرحله سوم کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان افزود: در این راستا ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، حبوبات، مرغ و گوشت تهیه شده که بین زنان بد سرپرست و بی سرپرست و نیز خانوداه‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی همچنین از تهیه یک هزار و ۵۰۰ بسته لوزم التحریر هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان خبر داد و یادآور شد: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: همچنین به مناسبت ماه ربیع الاول ۶ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ سری سیسمونی به ارزش ۶ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات