خبرهای داغ:
از سوی مسوولین اردوگاه دیربعلبه و حسیبا کشور سوریه انجام شد؛

اهدا پرچم متبرک بارگاه حضرت زینب(س) وحضرت (رقیه) به موکب جهادی شهید شیری قزوین

حجت الاسلام افشار گفت: از سوی مسولین اردوگاه دیربعلبه و حسیبا پرچم متبرک بارگاه حضرت زینب(س) وحضرت رقیه(س) به این موکب جهادی اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۸۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

رابط بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اقدامات چند روز اخیر گروه جهادی زینبیون شهید شیری قزوین در کشور سوریه بیان کرد: درمدتی که این موکب جهادی که مزین به نام شهید مدافع حرم شهید زکریا شیری می باشد و کار توزیع غذای گرم را برعهده داشت و همچنین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این گروه، از سوی مسولین اردوگاه دیربعلبه و حسیبا مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: حضور این موکب جهادی در این مناطق و فعالیت هایی که داشتند موجب استقبال خانواده های جنگ زده شد که امیدواریم بتوانیم در سال های آینده و با عنایت حضرت زینب(س) فعالیت های دیگری در عرصه های مختلف داشته باشیم.

 

مسول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات و عالیات استان قزوین تصریح کرد: همچنین از سوی مسولین این دو اردوگاه پرچم متبرک بارگاه حضرت زینب(س) وحضرت رقیه(س) به این موکب جهادی اهدا شد.

 

حجت الاسلام افشار با اشاره فعالیت های موکب زینبیون در اردوگاه دیر بعلبه یاداور شد: موکب زینبیو ن ظهر امروز عازم بارگاه مطهر حضرت زینب(س) وحضرت رقیه(س) شد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار