خبرهای داغ:

بازدید مسئول بسیج سازندگی خوزستان از پروژه ۱۰۰ واحدی مسکن برای محرومان ماهشهر

پروژه ۱۰۰ واحدی ساخت مسکن برای محرومان شهرستان ماهشهر با مشارکت بسیج سازندگی خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۳۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی خوزستان در بازدید از این پروژه در شهرستان ماهشهر اظهار کرد: این طرح برای تامین مسکن محرومان این شهرستان، خانواده های بی بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

وی افزود: این پروژه شامل ۱۰۰ واحد مسکونی، مدرسه و درمانگاه است که با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همت جهادگران شهرستان ماهشهر در حال انجام است.

 مسئول بسیج سازندگی ناحیه ماهشهر هم با اشاره به تلاش جهادگران گروه های جهادی برای ساخت این واحد‌های مسکونی بیان کرد: در این پروژه گروه های جهادی شامل گروه جهادی حوزه صاحب الزمان (عج)، حوزه طالقانی، حوزه امام علی(ع)، گروه جهادی شهر چمران، امام رضا (ع)، بندر امام (ره) و گروه جهادی عشایر در شهرستان ماهشهر برای این فعالیت های عمرانی در مناطق محروم شهرستان ماهشهر مشارکت دارند.

سروان حمیداوی ادامه داد: تاکنون ۲۰ واحد مسکونی تکمیل و آماده افتتاح است و نیز پی ریزی سایر واحدها هم صورت گرفته است، این واحد های مسکونی در نقاط محروم شهرستان ماهشهر ، شهرک طالقانی، شهر چمران، شهرک شهید رجایی، شهید مدنی و سربندر ساخته خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها