حجه الاسلام منصوری: مذاکره با امریکا مهم‌ترین پایه، ابزار یا روش شکل دهی به اهداف استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۷۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ تبیین گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین منصوری از اساتید حوزه علمیه قم ویژه فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب شهرستان یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمدرسه علمیه عبدالرحیم خان یزد برگزار شد.
حجه الاسلام منصوری با بیان اینکه در شرایط کنونی مذاکره با امریکا مهم‌ترین پایه، ابزار یا روش شکل دهی به اهداف استکبار جهانی است، تصریح کرد: غرب گرایان با تمسک بر مذاکره به دنبال ایجاد ارتباط و در نتیجه شکل دهی به تعامل منجر به ادغام با استکبار است و از سویی دیگر، غرب با تأکید بر مذاکره به دنبال ایجاد و تقویت نفوذی است تا بدان ضمن استحاله، مهار انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جریان شناسی دقیقی نسبت به نفوذ و نفاق برای تغییر مبانی انقلاب اسلامی ارائه داده است، خاطرنشان کرد: امامت، امت، عدالت، استیفای حقوق مستضعفین و استکبارستیزی، از مهم‌ترین مبانی انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.
سخنران این نشست تصریح کرد: استکبار جهانی با تمسک به جبهه‌های مختلف نفوذ و نفاق، مبانی متفاوتی را بازتعریف نموده، به جای امت از واژه رهبر، و برای امت از عنوان ملت و نیز عدالت را با توسعه، استیفای حقوق مستضعفین را با قشر آسیب پذیر و استکبارستیزی را با قدرت جهانی تغییر می‌دهد.
وی ضمن تشریح هندسه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ انقلاب اسلامی، نظام سازی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نتیجه احیا و شکل گیری تمدن نوین اسلامی را مهم‌ترین مراحل انقلاب برشمرد و اذعان کرد: انقلاب اسلامی هم‌اکنون تنها مسیر زمینه سازی ظهور بقیةالله (عج)، مسیر محو نظام سلطه، گفتمان جمع سالم دنیا و آخرت در زندگی بشری و کارخانه انسان سازی الهی است.
ارسال نظرات