خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملایر استان همدان در رزمایش کمک های مؤمنانه بسیج خواهران این شهرستان از توریع ۳۵۰۰ بسته معیتشی، مرمت ۱۰ واحد مسکونی، توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۸۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه شهرستان ملایر در مراسم توزیع بسته های معیشتی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت خواهران و بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر اظهار کرد: ما هر زمان که وحدت و هم افزایی داشتیم کارهای بزرگی انجام دادیم و وحدتی که فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در تهیه این بسته های معیشتی داشتید، قابل تحسین است.

سرهنگ سید جواد حسینی با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه کمک های مومنانه رتبه نخست را در استان همدان به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: در کنار تهیه این بسته های معیشتی و جهیزیه ۶ نوعروس، بازسازی و مرمت بیش از ۱۰ منزل مسکونی محرومین در سطح شهرستان در دست اقدام است.


حسینی در حاشیه این مراسم تصریح کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا اقدامات ماثری توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان، بسیج جامعه زنان و نیز به همت خیرین انجام شد.
فرمانده سپاه شهرستان ملایر به مرحله سوم کمک های مومنانه در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در این راستا ۳۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، حبوبات، مرغ و گوشت تهیه شده که بین زنان بد سرپرست و بی سرپرست و نیز خانوداه های نیازمند توزیع خواهد شد.


این مقام مسئول همچنین از تهیه ۱۵۰۰ بسته لوزم التحریر هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان خبر داد و یادآور شد: این بسته ها بین دانش اموزان مناطق محروم توزیع خواهد شد همچنین به مناسبت حلول ماه ربیع الاول ۶ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ سری سیسمونی به ارزش ۶ میلیون تومان تهیه شده است.

طنین یاس

ارسال نظرات