مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان خبر داد:

جمع آوری معتادان در سراوان

مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان از جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۸۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان، رئیسی مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان با اشاره به جمع آوری تعدادی از معتادین متجاهر و تحویل آن‌ها به کمپ ترک اعتیاد، گفت: پاکسازی سیمای شهر از وجود معتادین متجاهر از عهده یک دستگاه خارج است و باید کلیه نهاد‌ها و ارگان‌های مربوطه پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه این روز‌ها افراد زیادی در منجلاب اعتیاد گرفتار شده اند، بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از نقاط سطح شهر به مامن امنی برای معتادین متجاهر تبدیل شده که نتیجه عدم نظارت کافی و برنامه ریزی مناسب برای رفع این مشکل است.
 
وی افزود: برای پاک سازی سیمای شهر از وجود معتادین متجاهر و افرادی که آزادانه در بولوار‌ها و معابر سطح شهر در حال مصرف مواد مخدر این بلای خانمان سوز هستند، می‌طلبد تمامی نهاد‌ها و ارگان‌های متولی جهادگونه پای کار باشند.
 
مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: برخی از افرادی که به این بلای خانمان سوز دچار شده اند استعداد‌های خوبی دارند که از دستگاه‌های مربوطه انتظار می‌رود با ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری دستگیر این افراد باشند.
 
رئیسی خاطر نشان کرد: در روز‌های اخیر تعدادی از معتادین از سطح شهر جمع آوری  و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد که با استمرار این اقدام می‌توان چهره شهر را از وجود معتادین متجاهر پاکسازی کرد و با پاک شدن این افراد و توانمند ساختن آنها، امید به زندگی را به آن‌ها دوباره بازگرداند.
 
وی در پایان تصریح کرد: همچنین طی بازدیدی که از کمپ ترک اعتیاد امید  انجام شد از طرف سپاه شهرستان سراوان پتو، بخاری نفتی و بسته‌های غذایی به این مرکز اهدا شد.




انتهای پیام/
ارسال نظرات