خبرهای داغ:
در یک جبهه متحدالشکل همه با هم علیه کرونا باید تلاش کنیم و تمام ظرفیت جامعه در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رمز «یا رسول الله »عزم خود را جزم کنند.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۲۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به وضعیت فعلی استان به لحاظ کرونا، اظهار داشت: زمانی که شیوع بیماری کرونا در ایران آغاز شد، رهبرمعظم انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل، دستورات لازم در جهت مقابله با این بیماری را ابلاغ نمودند تا کل نیروهای مسلح تمام اقدامات و راهکارها برای جلوگیری از شیوع این بیماری را در دستور کار خود قرار دهند؛ به همین دلیل، قرارگاه دفاع زیستی امام رضا (ع)در نیروهای مسلح با محوریت بهداشت، درمان و دفاع زیستی به فرمان امام خامنه ای) مدظله العالی) تشکیل شد و همین موضوع بعنوان الگو در سطح تمام رده های نیروهای مسلح قرار گرفت.

سردار مجتبی فدا گفت: قبل از شیوع بیماری کرونا، در نیروهای مسلح ساختاری برای مقابله با ویروس هایی همچون ویروس منحوس کرونا تدارک دیده نشده بود که بعد از بروز نشانه های این بیماری در هموطنانمان که در اواخر بهمن ماه صورت گرفت، بسیج در راستای آمادگی برای مقابله تهدیدات زیستی و میکروبی برنامه ریزی های لازم را انجام داد اما قبل از شیوع این بیماری، معاونت عملیات سپاه برای مقابله با خطرات بیولوژیک آمادگی لازم را داشت و عمده ترین کارها برای مقابله با باکتری ها و مواد شیمیایی صورت گرفته بود.

وی ابراز داشت: بعد از مدتی سپاه به این تصمیم نهایی رسید که ساختار بهداشت و درمان ها باید تغییر کنند و تبدیل به معاونت سلامت و دفاع زیستی شود و به مرور زمان شاهد آمادگی بیش از پیش سپاه و بسیج و نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس منحوس کرونا بودیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: از تمام ظرفیت جامعه خواست تا در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رمز «یا رسول الله »عزم خود را جزم کنند.

سردار فدا گفت:از همه بسیجیان، بلاخص فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌ها و آحاد مردم دعوت می‌کنیم در یک جبهه متحدالشکل همه با هم علیه کرونا تلاش کنیم.

وی افزود: باید از ظرفیت تمامی اقشار جامعه از جمله خواهران، برادران، روحانیون، ائمه جماعات، نخبگان و غیره در قطع زنجیره انتقال کرونا استفاده شود و همگی عزم خود را در لبیک به ندای مقام معظم رهبری جزم کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه انجام تمامی اقدامات، توانمندی‎‌ها و کارها در راستای مسائل آموزشی، فرهنگی، اغنایی و ایجابی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است، گفت: ما رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قطع زنجیره انتقال بیماری کووید 19 را با رمز «یا رسول الله» آغاز می‌کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها