خبرهای داغ:
در حال حاضر به سرعت نیازمند حضور ۵۰۰ نیروی جهادی در بیمارستان‌ها هستیم که برای تأمین این افراد حداقل باید ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ داوطلب ثبت‌نام کنند تا با بررسی‌های لازم در نهایت ۵۰۰ نیرو به بیمارستان‌ها اعزام شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۸۱۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،حجت‌الاسلام محسن کریمی با اشاره به برخی از دستاوردهای ستاد جبهه مردمی سلامت در راستای مقابله با موج اول و دوم کرونا، گفت: این قرارگاه در گام اول و دوم در قالب ۳ کمیته سلامت، معنویت و معیشت فعالیت کرد.

 مسؤول ستاد جبهه مردمی سلامت اصفهان گفت: پس از شروع موج سوم کرونا و درگیری خط مقدم کادر درمانی در بیمارستان‌ها، کمیته سلامت این جبهه پس از برگزاری جلساتی با مسؤولان مربوطه دانشگاه علوم پزشکی، هماهنگی‌های لازم را جهت حضور نیروهای جهادی و مردمی برای خدمت به کادر درمانی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مقابله با موج سوم ویروس کرونا مهم‌ترین نیاز امروز کادر درمانی، فعالیت مجدد نیروهای جهادی در قالب «همیار سلامت» در بیمارستان‌ها است، تصریح کرد: تفاوت دوران کنونی با دوران قبل در این است که پزشکان و پرستاران به دلیل فشار بالای کار و طولانی شدن زمان کار، بسیار خسته شده‌اند و تعداد بسیاری نیز مبتلا به این بیماری شدند و به شدت نیازمند حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها هستند، از طرف دیگر در دوره‌های قبل حضور نیروهای مردمی به دلیل تعطیلی مراکز حوزوی و دانشگاهی راحت تر صورت می‌پذیرفت.

 

 

کریمی گفت: در حال حاضر به سرعت نیازمند حضور ۵۰۰ نیروی جهادی در بیمارستان‌ها هستیم که برای تأمین این افراد حداقل باید ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ داوطلب ثبت‌نام کنند تا با بررسی‌های لازم در نهایت ۵۰۰ نیرو به بیمارستان‌ها اعزام شود.

 مسؤول ستاد جبهه مردمی سلامت اصفهان  تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.yamoeen.ir  برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کنند که برای این امر محدودیت سنی بین ۲۵ تا ۴۵ سال، نداشتن بیماری‌های زمینه‌ای حتی در حد حساسیت فصلی و ... در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار