خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان خبر از اجرای بیش از ۸۰ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد .
کد خبر: ۹۲۸۷۹۰۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

پاسدار عیسی شنبدی با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های خاص مدارس طرح شهید بهنام محمدی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حسین فهمیده با همکاری واحد مقاومت جنت ، ۱۳آبان و باقر العلوم شامل دیدار و سرکشی، محافل انس با قرآن، تهیه طومار های دانش آموزی با موضوع پیمان با ولایت، فضا سازی محیطی و مسابقات متنوع فرهنگی عکس، ساخت ماکت ، فیلم ودیگر برنامه ها که انجام خواهند گرفت .

 

وی افزود: در هفته بسیج دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی با تلاش واحد مقاومت شاهد ، واحد مقاومت علی بن مهزیار ، واحد مقاومت زینب کبری و واحد مقاومت ادیب با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شود .

 

وی بابیان اجرای مراسمات مذهبی در فضای مجازی گفت: میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع) را در پیش داریم که با همکاری واحد های مقاومت دانش آموزی در مدارس بصورت فضای مجازی انجام می گیرد که در این باره نیز یادواره شهدا بصورت مجازی هم برگزار که آحاد مردم و بسیجیان و دانش آموزان می توانند از این ظرفیت ها استفاده نمایند.

 

پاسدار عیسی شنبدی فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان عنوان کرد : با حضور بر مزار شهدا در هفته بسیج دانش آموزی بار دیگر پیمان می بندیم که همچنان رهرو شهدا هستیم و با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع می کنیم و در مقابل دشمنان اسلام با تمام توان ایستادگی می کنیم.

 

وی بااشاره سرکشی از خانواده های معظم شهدای دانش آموز بیان کرد : از خانواده های معظم شهدای دانش آموزی شهرستان هندیجان در هفته بسیج دانش آموزی دیدار خواهد شد و همچنین در ادامه برنامه ها نمایشگاه عکس و پوستر در فضای مجازی اجرا و انشاالله از دانش آموزان فعال بسیجی نیز تقدیر و تشکر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها