واکنش شبکه هادیان سیاسی بسیج مازندران به اظهارت شیخ صدوقی؛

نابسامانی‌های اقتصادی کشور ناشی از تفکرات لیبرال‌های فتنه گر است نه انقلاب اسلامی

شبکه هادیان سیاسی بسیج استان مازندران در نامه‌ای به اظهارات اخیر شیخ مرتضی صدوقی نوشت که مسببان نابسامانی‌های اقتصادی کشور تفکرات لیبرال‌های فتنه گر و حمایت شما از جریان فتنه است نه انقلاب اسلامی.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۲۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، شبکه هادیان سیاسی بسیج استان مازندران در واکنش به اظهارات اخیر شیخ مرتضی صدوقی در طرح مسئله بی اساس اسلام ۸۰۰ ساله و اسلام ۴۰ ساله که یک تحریف تاریخی درباره انقلاب و اسلام است، نامه‌ای برای روشنگری و تبیین در مقابل جریان تحریف صادر کرد. متن نامه به شرح ذیل است:
 
 
بسم اله الرحمن الرحیم
جناب آقای شیخ مرتضی صدوقی!

انقلاب اسلامی ایران به فرمود: ه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به برکت اسلام و گرایش به اسلام و با فریاد الله اکبر، به پیروزی رسید. انقلابی که الگو گرفته از اسلام ناب محمدی (صلوات الله) بوده و با اقتدا به مکتب سیدالشهدا (علیه السلام) با سرنگونی رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی توانست علاوه بر تغییر نظام‌های فاسد و برقراری حکومت اسلامی انقلابی، بیداری و آگاهی برای تحقق بنای حکومت اسلامی در ام القری به عنوان گام اولیه در تحقق آرمان امت واحده، بوجود آورد و اگر نبود انقلاب اسلامی بی شک اسلام ناب هم نبود. چرا که تاریخ گواه این مدعاست که اسلام التقاطی و اسلام آمریکایی برای تضعیف و از بین بردن اسلام ناب محمدی (ص) حکومت‌های وابسته، بی کفایت، مستبد و ظالم را در کشور‌های اسلامی روی کار آورده بودند تا با تزریق فساد در جوامع اسلامی از اسلام چیزی به یک اسم باقی نماند.

با ظهور انقلاب اسلامی که به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب «انقلاب اسلامی یک ضرورت بود برای اسلام، یک نیاز بود برای مسلمین، سنّت الهی بود برای حفظ دین و حفظ احکام الهی» تنها انقلابی بود که براساس ارزش‌های اسلامی، پایه‌های اسلامی، تفکرات اسلامی، سرفصل‌های جدید در زندگی انسان به‌وجود آورد و نظام حکومتی تشکیل داد.

در این وجیزه کوتاه بنا نیست تا شرح مبسوطی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های چهل ساله آن داده شود که این انقلاب یک انقلاب تاریخی بوده است و ملت‌های مسلمان، تأثیرات عمیق و عظیمی را از این انقلاب پذیرفتند و گرفتند، لذا از همین رو دلیل دشمنی‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار هم با این انقلاب، همین تاثیرات انقلاب و حکومت اسلامی است.

آنچه که باید برای شما روشن گردد آن است؛ امروزه «اسلام التقاطی» و «اسلام آمریکایی» مشغول مقابله با «اسلام ناب» هستند، اما شیخ شهر ما، از اسلام رنگ باخته و خودباخته، اسلامی که با طاغوت وصهیونیسم می‌سازد و در خدمت هدفهاى آمریکا قرار میگیرد، تعریف و تمجید می‌کند و در این برهه که جبهه دشمن علیه جمهوری اسلامی شبیه جنگ احزاب است با اظهار ناامیدی و یاس از نظام چهل ساله، در حال تکمیل کردن پازل دشمن شده است!

مگر نه اینکه دشمن قسم خورده اسلام با پروژه مایوس سازی درصدد است تا ستون‌های انقلاب را متزلزل کند و دراین باره رهبر معظم انقلاب سکان دار کشتی انقلاب فرمودند: «دشمن میخواهد یأس ایجاد کند؛ یک جریانی هم متأسّفانه در داخل کمک میکند به دشمن، شما در مقابل این جریان خائن و خبیث بِایستید و ایجاد امید کنید.»

چه می‌شود شیخ شهر ساری! روی منبری که به پشتوانه انقلاب اسلامی، حرمت گرفته است و به فرمود:: ه. محدّث عالی‌مقام، مرحوم آقا میرزا حسین نوری (رضوان‌اللَّه‌تعالی‌علیه) حتی پله‌های منبر هم حرمت دارد و باید شخص واعظ احساس مسئولیت کند، حرف از مایوس کردن مردم از نظام چهل ساله زده و برای مایوس سازی هم دست به تحریف تاریخ اسلام و انقلاب میزند؟!

حضرت شیخ! مردمی که با اتکا به خدای متعال و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) کاخ ظلم، فاسد و تباهی را در کوبیدند و باانقلاب، اسلام نبوی را احیا کردند؛ در چهار دهه‌ای از عمر انقلاب که کشور دچار انواع فتنه‌های رنگارنگ شد، جز اسلام خواهی چیزی نخواستند و در مقابل هر کسی که در مقابل دین شان ایستاد، ایستادند و نگذاشتند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، حال آیا سزاوار است ملت حسینی مازندران را با سم مهلک ناامیدی از انقلاب، زده کنید؟! کانّه در حال کاشتن بذر نفرت از اسلام در ذهن مردم هستید!

دشمن که حاصل چهل سال بالندگی انقلاب اسلامی را در مقابل خود می‌بیند، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به خیال واهی درخشش آینده روشن انقلاب و تمدن نوین اسلامی را در گام دوم انقلاب اسلامی خاموش کند، اما منبری که قرار بود حسینی باشد و در راه انقلاب حسینی دل وجان مردم را به سمت آینده روشن اسلام و انقلاب اسلامی که وصل به حکومت جهانی مهدوی می‌شود، رهنمون کند امروزه تریبون طلبکارانی شده است که برای پاس کردن چک‌های بی محل سیاسی انتخاباتی، فرار رو به جلو دارند و با تفکیک باطل اسلام ۴۰ ساله و اسلام ۸۰۰ ساله یقه نظام اسلام را می‌گیرند و با اظهارات نا امیدانه نه تنهافقط به مردم بلکه به اسلام و اعتقادات هم ظلم و جفا می‌کنند.

حضرت شیخ صدوقی! انتظار مردم ولایت مدار مازندران از شما این بود دست از حمایت شیخ فتنه، آن یاغی باغی انقلاب بر دارید و خط خود را از آن دسته مدعیانی که بر طبل اسلام سکولار کوبیدند و چندین سال اداره ممکلت را به انواع فتنه‌های رنگارنگ گره کور زدند و تا جائیکه در فتنه ۸۸ کشور را تا لبه پرتگاه هدایت کردند، جدا کنید، اما نه تنها دست از حمایت برنداشتید و خط خود را جدا نکردید بلکه خط و راه خود را از مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران هم جدا کردید و با حمایت دوباره و چندباره از تفاله‌های فتنه این بار با رمز تحریف در تلاش برای تحمیل سازش و تسلیم ملت در مقابل دشمنان هستید! به جای آنکه از مردم بخاطر شرایط موجود که مدعیان بی‌تدبیر، همان مسببان شکسته شدن چرخ اقتصادی کشور که شما حامی پر و پا قرص آن‌ها هستید، عذرخواهی کنید؛ و برای تجویز ناکارآمدی دولت در این چند ماه باقی مانده، جوانان انقلابی، مومن و پای کار را برای خدمت به انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانید، ناکامی‌ها و شکست‌های حامیان خود را به پای انقلاب و نظام اسلامی می‌نویسید! و با سیاه‌نمایی آب در آسیاب دشمن می‌ریزید.
 
اگر نبود مقاومت و ایستادگی ملت انقلابی ایران، نظام اسلامی در چهل سالگی بر قله‌های عزت و افتخار نمی‌ایستاد که این از برکت خون همان شهدای مدافع حرمی است که پیکر مطهر و پاک پنچ تن از شهدای مدافع حرم در هفته‌های گذشته، مازندران را دوباره عاشورایی کرد مگر نه با ذلت و سازشی که بر پیشانی همان پیاده نظام‌های داخلی دشمن نوشته شده، معلوم نبود سرنوشت کشور در این چهل سال به کجا کشیده می‌شد.‌ای کاش برای یک بار هم شده، وصیت نامه شهدا را در خلوتتان چندباره بخوانید و تامل کنید، تا شاید با مردم مومن و نجیب مازندران هم صدا شده و بیش از این آبروی مردم دیار علویان را با تحریف اسلام و تاریخ انقلاب نبرید.  

و، اما کلام آخر آنکه، دشمن به دنبال آن است که احساس بن بست رسیدن نسخه حکومت اسلامی را به مردم و جامعه اسلامی بدهد تا ملت ایران را به این نتیجه برساند که راه حلی وجود ندارد و جز آنکه به دامن آمریکا پناه برده و در مقابل شیطان بزرگ زانو بزند وتسلیم شود، و این درست مصداق حرف‌های شما است که حکومت اسلامی را به ۴۰ سال دیگر حواله داده اید. برهمگان مبرهن است که مشکلات کشور به خاطر پایبند نبودن برخی مسئولین به اجرای درست احکام و قوانین اسلامی است، اما منبری که باید ترفند و نفوذ دشمنان اسلام را برای مردم تبیین کند، مع الاسف جامعه را نسبت به آینده ایران اسلامی دلسرد کرده و اقتدار و عزت اسلام را زیرسوال برده است؛ آیا این منبر، در خدمت اسلام علوی و حسینی است یا در راستای ناامید کردن مردم که از جنود شیطان است، تبلیغ می‌کند؟!

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عینا ابدا
والسلام
 
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها