سعید زعفری هشجین
مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۴ هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۸۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

حمایت ۱۴هزار حامی از ایتام و محسنین اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین دشتی در جلسه «هر کارمند یک حامی» که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل برگزار، اظهار کرد: حامیان در هر ماه به صورت میانگین حدود ۳۰۰ هزار تومان به ایتام تحت حمایت کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از طریق طرح «هر کارمند یک حامی» به دنبال افزایش سرانه ایتام و محسنین اردبیلی هستیم، بیان کرد: افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان، مسیر شکوفایی استعدادها و طی کردن پله‌های ترقی توسط ایتام را هموارتر خواهد کرد.

دشتی با اعلام اینکه فرزندان مشمول طرح «محسنین» نیز به صورت ماهیانه ۱۱۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۹۰۰ یتیم و حدود ۵۰۰۰ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیز در قالب طرح «محسنین» توسط حامیان حمایت می‌شوند.

۳ هزار و ۷۵۰ کارمند حمایت از ایتام و محسنین را برعهده گرفته اند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه حامیان «طرح اکرام» بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست سال‌جاری کمک کرده‌اند، افزود: کمک‌های حامیان طرح اکرام در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

دشتی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۴ هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت را بر عهده گرفته‌اند، گفت: تلاش داریم در قالب طرح «هر کارمند یک حامی» از ظرفیت سایر خیرین و نیکوکاران نیز برای رفع گرفتاری‌های فرزندان خانوار تحت حمایت بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ هزار و ۷۵۰ کارمند در سطح استان اردبیل حمایت از ایتام و محسنین را برعهده گرفته‌اند، افزود: امیدواریم با همکاری‌های دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌ها، اتحادیه‌ها و بانک‌های عامل بتوانیم ۳۷ هزار نفر از کارمندان خیر را نیز جذب طرح اکرام ایتام و محسنین کنیم.

ارسال نظرات